معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – سونامی

8 February 2019 - 22:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “سونامی” به کارگردانی میلاد صدرعاملی است که کار نوشتن فیلمنامه این اثر بر عهده کارگردان و با همکاری مشترک علی اصغری بوده است. تهیه کنندگی این اثر را رسول صدرعاملی بر عهده دارد. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده و همچنین اولین نمایش این فیلم برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

این فیلم سینمایی در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر یکی از فیلم‌هایی است که با دیگر فیلم ها به رقابت پرداخته است. موضوع کلی این فیلم مسائل اجتماعی است که با ورزشکاران در ارتباط است. تمامی بازیگران حاضر در این فیلم در نقش ورزشکار، مدتی را تمرین کردند تا برای ایفای نقششان آمادگی لازم را داشته باشند.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بازیگران: بهرام رادان، علیرضا شجاع‌نوری، مهرداد صدیقیان، فرشته حسینی، امیرمهدی ژوله، رعنا آزادی ور، محمدرضا غفاری و علیرضا استادی

مدیرفیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه: امیرحسین حداد، تدوین: بهرام دهقانی، صداگذار: بهمن اردلان، جلوه‌های ویژه میدانی: ارشا اقدسی، عکاس: نوشین جعفری،  چهره‌پرداز: عباس عباسی،  طراح لباس: غزاله معتمد، صدابردار: مهران ملکوتی، موسیقی: کریستف رضاعی و جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان این فیلم درباره زندگی یک تکواندو کاری است که در یک مسیری که قرار می‌گیرد با رویدادهای جدید رو به رو می شود.

در روزهای آخر از اردوی تیم ملی تکواندو، تعدادی از بازیکنان و سرمربی در کشور دانمارک پناهنده شدند و دیگر به کشور ایران بر نگشتند. در این بین، با این اتفاقات، سرمربی قدیمی تیم ملی تکواندو، آقای خسروی فرصت این را دارد که بعد از سال‌ها دوری دوباره بازگردد. کارش را که نیمه کاره گذاشته بود، تمام و کمال به انتها برساند.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.