معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – قصر شیرین

8 February 2019 - 10:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز جمعه ۱۲ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “قصر شیرین” فیلمی است به کارگردانی رضا میرکریمی که کار تهیه‌‌کنندگی نیز بر عهده او است و همچنین نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی نیز به طور مشترک بر عهده محسن قرایی و محمد داودی است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم در سال ۹۷ انجام شده و همچنین اولین نمایش این فیلم برای سی و هفتمین دوره از جشنوره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

کارگردان این اثر سینمایی، در آخرین حضور خود در یکی از دوره‌های جشنواره فیلم فجر با فیلم “دختر” به جشنواره  آمده بود و با همان فیلم هم توانست نطرات منتقدان زیادی را جلب فیلمش کند. در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر فیلم ” قصر شیرین” حضور دارد. این فیلم دارای ژانری اجتماعی است و فیلمبرداری آن در شهر کرمانشاه نیز انجام شده است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بازیگران: حامد بهداد، ژیلا شاهی، محمد علی عسگری، محمد اشکان‌فر، بابک لطفی، آزاده نوبهار، یونا تدین، نیوشا علیپور و اکبر آیین

مجری طرح و مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی،  طراح گریم: محمود دهقانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، صدابردار: سعید بجنوردی و عکاس: حافظ احمدی.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان فیلم روایتگر اتفاقی است که برای جلال مرادی افتاده است. او مردی ۴۲ ساله است که طی تصادفی که داشته است مرتکب قتل شده است اما در دادگاه قتل او را غیرعمد نامیدند. پس از این نظر، او دورانی را در زندان سپری می‌کند. بعد از اتمام دوران زندانی او، همسر و فرزندانش را ترک می‌کند و به شهر دیگری برای زندگی سفر می‌کند تا در همان جا بماند. او پس از گذشت دو سال به شهر خود بر می‌گردد و آن وقت متوجه این می‌شود که همسرش دچار مرگ مغزی شده است.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.