تریلر اسپین‌آف فیلم The Bad Boys به‌نام L.A.’s Finest منتشر شده است

8 February 2019 - 20:00

Sony Pictures Television و Spectrum Network تریلر رسمی چهارمین فیلم از فرانچایز The Bad Boys «پسران بد» که یک اسپین‌آف تلویزیونی است را منتشر کرده است، و آن را L.A.’s Finest نامیده است. شما می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید. از ستارگان این قسمت از فیلم می‌توان به گبریل یونیون (Gabrielle Union) بازیگر فیلم Being Mary Jane و جسیکا آلبا (Jessica Alba) بازیگر فیلم‌ Mechanic: Resurrection «مکانیک: رستاخیز» اشاره کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

L.A.’s Finest یک سریال ۱۳ قسمتی است و سید برنت (Syd Burnett) که گربیل یونیون نقش او را بازی می‌کند، را دنبال می‌کند. او آخرین بار درحال از بین بردن یک کارتل مواد مخدر دیده شده است، سید گذشته‌ی پیچیده‌ی خود را فراموش کرده است و در حال حاضر یک کارگاه سرسخت است. شریک او در ماموریت‌هایش نانسی مک‌کنا (Nancy McKenna) که جسیکا آلبا نقش او را بازی می‌کند است. سید معتقد است که شیوه‌ی زندگی غیر طبیعی او می‌تواند راز شخصی او را پنهان کند. زمینه‌ی مشترک این دو در خطرناک‌ترین جنایت‌های شهر لس‌آنجلس پیدا خواهد شد.

از بازیگران دیگر سریال می‌توان به ارنی هادسون (Ernie Hudson) در نقش جوزف برنت (Joseph Burnett)، زک گیلفورد (Zack Gilford) در نقش بن واکر (Ben Walker)، دیان مارتین (Duane Martin) در نقش بن بینز (Ben Baines) و رایان مک‌پارتلین (Ryan McPartlin) در نقش پاتریک مک‌کنا (Patrick McKenna) اشاره کرد.

این اسپین‌آف از فیلم The Bad Boys توسط  Sony Pictures TV ،Jerry Bruckheimer Television ،۲٫۰ Entertainment تهیه می‌گردد. پم ویسی (Pam Veasey) فیلم‌‌نامه نویس سریال تلویزیونی CSI:NY به عنوان دستیار شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در کنار جسیکا آلبا و یونیون خواهد بود. برندن مرگولیس (Brandon Margolis) و برندن سونیر (Brandon Sonnier) نویسندگان فیلم هستند. از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم می‌توان به داگ بلگرد (Doug Belgrad) تهیه‌کننده فیلم Peter Rabbit، جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) تهیه‌کننده اولین فیلم Bad Boys، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، کریستی‌آنه رید (KristieAnne Reed)، جف گسپین (Jeff Gaspin) و جف مورون (Jeff Morrone) اشاره کرد. آنتون کراپر (Anton Cropper) هم کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی فیلم خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.