دواین جانسون مراسم اسکار امسال را بخاطر جومانجی از دست داد!

8 February 2019 - 12:40

پس از اینکه کوین هارت (Kevin Hart) از میزبانی اسکار ۲۰۱۹ امتناع کرد، ABC هنوز میزبان جایگزینی برای جشن آکادمی اسکار  امسال معرفی نکرده است. اما در این خصوص شایعات زیادی مطرح است و افراد زیادی وارد رقابت این جایگزینی شده‌اند اما کسی که به طور جدی به جایگزینی آن نگاه می‌شود کسی نیست جز: دواین جانسون (Dwayne Johnson). پس از اینکه یک کاربر توئیتر پیشنهاد داد که راک (The Rock) می‌تواند بهترین گزینه برای میزبانی اهدای جوایز اسکار باشد، جانسون با گفتن اینکه او درواقع اولین گزینه برای این کار بوده است اما تولید دنباله‌ی Jumanji «جومانجی» وقت او را گرفته است، واکنش نشان داد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در اینجا مواردی را که شما در این زمینه و در مورد راک باید بدانید تا بیشتر در جریان این داستان قرار گیرید آورده‌ایم: جانسون فردی با یک ذهنیت تجاری است و چه جلوی دوربین و چه پشت دوربین شخصیتی کاریزماتیک دارد. در زندگی شخصی خود بسیار روشن می‌اندیشد و در شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار فعالانه عمل می‌کند و هوادارانش را از تمامی پروژه‌هایی که قصد انجام دارد، با خبر می‌سازد. او یک بیزینس‌منِ باهوش است و زمانی که شما از راک صحبت می‌کنید مردم بسیار استقبال می‌کنند. مورد دیگری که از جانسون و هارت که هر دو  در Jumanji و Central Intelligence درخشیده‌اند ،باید گفت این است که با مردم بسیار دوستانه حرف می‌زنند و این موضوع به ویژه در شبکه‌های اجتماعی نیز مشهود است.

در زیر توئیت جانسون را می‌توانید ببینید و خودتان قضاوت کنید:

من اولین انتخاب برای میزبانی مراسم امسال بودم و قصدم این بود که مراسم اسکار امسال سرگرم کننده‌ترین مراسم اسکار تابحال باشد. ما همگی سخت تلاش کردیم ولی این اتفاق نیوفتاد تا اینکه من اکنون بر سر فیلم Jumanji هستم.

(Dwayne Johnson (@TheRock ششم فوریه ۲۰۱۹

او همچنین در توئییت دیگری نوشت:

بسیار ممنونم. افراد زیادی در هالیوود مثل ما پیدا نمی‌شوند.

بنابراین باید گفت که توئیت اول صد درصد دقیق عنوان شده است. از آنجاییکه مراسم اسکار برای یکشنبه ۲۴ام فوریه برنامه ریزی شده است، می‌توان این را برداشت کرد که فیلم‌برداری دنباله‌ی «جومانجی» وقت جانسون را حداقل تا آخر ماه خواهد گرفت. در این دنباله‌ی بدون نام از سونی، جانسون و هارت به نقش‌هایشان خواهند برگشت و بازیگرانی همچون کارن گیلان (Karen Gillan) و جک بلک (Jack Black) هم بعنوان شخصیت‌های بازی حضور خواهند داشت. بازیگران جدیدی همچون آکا فینا (Awkwafina)، دنی دیویتو (Danny DeVito) و دنی گلاور (Danny Glover) هم در دنباله‌ی فیلم بازی خواهند کرد. اما جدای از دنباله‌ی جومانجی، اگر مراسم اسکار امسال راک را از دست بدهد حیف می‌شود!

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.