تریلر ریبوت Shaft: مبارزه‌ی خانوادگی ساموئل ال جکسون با جرم و جنایت

8 February 2019 - 18:02

اولین تریلر فیلم Shaft، دنباله‌ی فیلمی به همین نام با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این تریلر با تم موسیقی آیزاک هیز (Isaac Hayes) ترکیبی از اکشن، کمدی و درام خانوادگی با تمرکز روی آخرین پرونده‌ی این مبارز سیاهپوست جرم و جنایت است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی جان شفت جونیور با بازی جان تی آشر (Jessie T. Usher) وارد تحقیقات جان شفت با بازی ساموئل ال جکسون می‌شود، با یک زن زیبا و یک اسلحه روبرو می‌شود. وقتی جان شفت جونیور برای کمک در تحقیقاتی درباره‌ی مرگ غیرمنتظره‌ی دوستانش به سراغ پدرش جان شفت می‌رود، این دو چیز به تم‌های پرتکرار برای متخصص سایبری تبدیل می‌گردد.

شفت در همین حین که راه خودش را میان صحنه‌های تیراندازی و مشت‌زنی جلو می‌برد، وقتی می‌بیند همسرش (با بازی رجینا هال (Regina Hall)) و عموی بزرگش جان شفت اصلی با بازی ریچارد راندتری (Richard Roundtree) وارد ماجرا شده‌اند، متوجه می‌شود مراقبت از پسرش به مسئله‌ای خانوادگی تبدیل شده است.

این فیلم محصول مشترک استودیوی برادران وارنر و نیو لاین سینما توسط تیم استوری (Tim Story) کارگردانی شده و نویسندگی آن برعهده‌ی کنیا بریس (Kenya Barris) و الکس بارنو (Alex Barnow) بوده است.

فیلم Shaft در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.