اولین تصاویر فصل دوم Big Little Lies با حضور پنج شخصیت اصلی منتشر شدند

9 February 2019 - 13:00

شبکه HBO اولین تصاویر فصل دوم سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» را با حضور پنج شخصیت اصلی منتشر کرد. نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، شیلین وودلی (Shailene Woodley)، لارا درن (Laura Dern) و زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) دوباره در تصاویر جدید دور هم جمع شده‌اند، و بازیگر جدیدی نیز به آن‌ها اضافه شده است – او کسی نیست جز مریل استریپ (Meryl Streep) در نقش مری لوییس رایت مادر پری رایت (با بازی الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard)) همسر فقید شخصیت کیدمن. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیوید ای کلی (David E. Kelley) سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال به همراه بازیگرانش در انجمن منتقدین تلویزیون حضور یافت و تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرد و درباره‌ی وقایع فصل جدید صحبت کردند. در حالی که صحبت‌های زیادی درباره‌ی پیوستن استریپ به گروه بازیگران وجود داشت، اما جزئیات داستان اعلام نشدند.

تغییر اساسی فصل دوم نسبت به فصل قبل چیست؟ همانطور که قبلا اعلام شده بود، آندریا آرنولد (Andrea Arnold) کارگردان فیلم‌های American Honey «عزیز آمریکایی» و Fish Tank «تنگ ماهی» به جای ژان مارک ولی (Jean-Marc Vallée) کارگردانی این فصل را برعهده گرفته است.

بازیگران همچنین گفتند این فصل لحن دراماتیک‌تری نسبت به درام کمدی فصل اول دارد، و با اینکه این خانم‌ها حالا با هم دوست شده‌اند، اما انتظار رفاقت کامل بین آن‌ها را نداشته باشید. درن گفته شخصیت او یعنی رناتا از اینکه برای اولین بار با عده‌ای از خانم‌ها دوست شده خوشحال است، اما کراویتز قول روابطی پرتنش بین آن‌ها را داد، حتی با اینکه آن‌ها دیگر با هم رقیب نیستند.

آن‌ها همچنین گفتند هیچ برنامه‌ای برای فصل سوم ندارند، اما درباره‌ی فصل دوم هم همین حرف را زدند. پخش فصل دوم سریال Big Little Lies از ماه ژوئن ۲۰۱۹ (خرداد ۹۸) آغاز خواهد شد.

 

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.