گروه بازیگران حاضر در پیش‌درآمد فیلم Kingsman اعلام شد

9 February 2019 - 13:30

گروه بازیگران حاضر در پیش‌درآمد فیلم Kingsman «کینگزمن» تایید شد که شامل استنلی توچی (Stanley Tucci) هم می‌شود. امسال سوالات زیادی برای طرفداران مبنی بر این به وجود آمده بود که کدامیک از فیلم‌های Kingsman را زودتر خواهند دید – Kingsman 3 «کینگزمن ۳» یا پیش‌درآمد Kingsman: The Great Game «کینگزمن: بازی بزرگ». حالا می‌دانیم پیش‌درآمد این فرنچایز زودتر اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فرنچایز Kingsman سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد، زمانی که کامیک Kingsman: The Secret Service «کینگزمن: سرویس مخفی» نوشته‌ی مارک میلر (Mark Millar) و دیوید گیبونز (David Gibbons) توسط متیو وان (Matthew Vaughn) مورد اقتباس قرار گرفت. آن فیلم داستان سازمان دولتی مخفی را دنبال می‌کرد که بچه‌های خیابانی را برای مبارزه با سازمان‌های شیطانی بین‌المللی استخدام می‌کرد. کالین فرث (Colin Firth) نقش هنری هارت، مربی ارشد نوآموز جدید این سازمان یعنی گری اگزی آنوین با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) را بازی می‌کرد. پس از موفقیت آن فیلم در باکس‌آفیس، این فرنچایز سال ۲۰۱۷ با فیلم Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: محفل طلایی» با گروه بازیگران جذاب‌تری برگشت.

اگرچه به نظر می‌آمد گام بعدی این فرنچایز Kingsman 3 باشد، متوجه شدیم ابتدا شاهد پیش‌درآمد Kingsman: The Great Game خواهیم بود. حالا گروه بازیگران این فیلم به صورت رسمی اعلام شده است. رالف فاینز (Ralph Fiennes)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، ریس ایفانز (Rhys Ifans)، دنیل برول (Daniel Bruhl)، متیو گود (Matthew Goode)، هریس دیکینسون (Harris Dickinson)، آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، تام هالندر (Tom Hollander)، رابرت آرامایو (Robert Aramayo)، جایمون هانسو (Djimon Hounsou) و چارلز دنس (Charles Dance) بازیگران اصلی این فیلم خواهند بود.

فیلم Kingsman: The Great Game در دوران جنگ جهانی اول روایت می‌شود، و هریس دیکینسون در آن نقشی مشابه اگزی در فیلم‌های قبلی Kingsman دارد. تولید این فیلم هم‌اکنون در بریتانیا در حال انجام است، و تولید Kingsman 3 نیز اواخر تابستان آینده آغاز خواهد شد. The Great Game به این دلیل قبل از Kingsman 3 اکران می‌شود تا کاملا با این سازمان مخفی آشنا شویم.

با تایید گروه بازیگران، هیجان طرفداران برای این فیلم هم بیشتر می‌شود. بازگرداندن این فرنچایز به ریشه‌هایش کار هوشمندانه‌ای است، و این فرنچایز نشان داده می‌تواند از بازیگران بزرگ به بهترین شکل بهره ببرد. به نظر می‌آید وان بیش از حد در حال کار روی فرنچایز Kingsman است، اما او علاوه بر فیلم سوم در حال کار روی یک سریال تلویزیونی و یک فیلم اسپین‌آف هم هست و این فرنچایز تاکنون نشان داده از طرف مخاطبان با استقبال خوبی مواجه می‌شود. اگر Kingsman: The Great Game به همان موفقیت فیلم‌های قبلی این فرنچایز برسد، حتما شاهد فیلم و سریال‌های بیشتری از این فرنچایز نیز خواهیم بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.