پخش Deadwood در بهار ۲۰۱۹ از شبکه HBO

9 February 2019 - 13:36

وقتی‌که مسئول برنامه‌های شبکه HBO: کیسی بلویز (Casey Bloys) در جولای سال گذشته اعلام کرد که فیلم زمان‌بر و پر زحمت Deadwood (ددوود) بالاخره مجوز کار را دریافت کرده است، حدس می‌زد که تاریخ احتمالی پخش فیلم، بهار ۲۰۱۹ باشد. این تاریخ در حد یک پیش‌بینی بود اما حالا قطعی شده است. این فیلم که در واقع ادامه نسخه سریالی اثر به کارگردانی دیوید میلچ (David Milch)، است بهار امسال برای نخستین بار به روی پرده خواهد رفت و بنابراین برای شرکت در مراسم جوایز امی ۲۰۱۹ هم قابل قبول خواهد بود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم‌برداری فیلم در ماه نوامبر شروع شد، و بیشتر بازیگران فیلم همان گروه بازیگران اصلی سریال هستند که در سه فصل از شبکه HBO پخش می‌شد.

از جمله بازیگران فیلم می‌توان به ایان مکشین (Ian McShane)، تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant)، مولی پارکر (Molly Parker)، پاولا ملکومسون (Paula Malcomson)، جان هاوکس (John Hawkes)، آنا گان (Anna Gunn)، دیتون کالی (Dayton Callie)، برد دوریف (Brad Dourif)، رابین ویگرت (Robin Weigert)، ویلیام ساندرسون (William Sanderson)، کیم دیکنز (Kim Dickens)، و گرالد مکرینی (Gerald McRaney)؛ و یک بازیگر جدید به نام جید پتی‌جان (Jade Pettyjohn) اشاره کرد.

در فیلم، کاراکترهای سریال پس از ده سال برای شرکت در جشن استقلال ملی داکوتای جنوبی دوباره به هم می‌رسند. و همان‌طور که همگی باقی مانده‌اند تا در میان تغییرات اجتناب‌ناپذیری که مدرنیته و گذر زمان به بار آورده، راه خود را بیابند، دوباره رقابت‌های گذشته از سر گرفته می‌شود، عهد و پیمان‌ها آزموده می‌شوند، و زخم‌های قدیمی سر باز می‌کنند.

سازنده نسخه سریالی اثر یعنی میلچ، فیلم‌نامه را نوشته است، که دنیل میناهان (Daniel Minahan)- کارگردان Game of Thrones (بازی تاج و تخت)- آن را کارگردانی می‌کند. میلچ، کرولین استراس (Carolyn Strauss)، میناهان، گرگ فینبرگ (Greg Fienberg)، اسکات استیفنز (Scott Stephens)، مکشین، و اولیفانت تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

سریال Deadwood در زمان پخشش نامزد دریافت ۲۸ جایزه امی شد که برنده هشت عدد از آنها شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.