دانای گوریرا از سریال The Walking Dead جدا خواهد شد

9 February 2019 - 17:30

دانای گوریرا (Danai Gurira) ستاره‌ی سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» محصول شبکه AMC از این سریال پرطرفدار جدا خواهد شد. گوریرا که رسما فصل سوم در نقش میشون شمشیرباز به این سریال پیوست، فصل آینده آخرین حضورش در این سریال زامبی محور را تجربه خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

براساس این قرارداد جدید، گوریرا برای حضوری کوتاه در چند اپیزود از فصل دهم بازخواهد گشت. این بازیگر، نمایشنامه‌نویس و فعال اجتماعی احتمالا پس از آن در فیلم‌های اسپین‌آف این سریال در کنار اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) حضور خواهد داشت. لینکلن هم نقش اصلی ریک گرایمز را از قسمت ابتدایی سریال تا نیمه اول فصل نهم The Walking Dead بازی کرده است.

جدایی گوریرا از سریال مثل جدایی لینکلن ضربه‌ای به سریال The Walking Dead به حساب می‌آید. ریک و میشون شخصیت‌های اصلی کامیک‌های رابرت کرکمن (Robert Kirkman) هستند که سریال براساس آن ساخته شده است.

جدایی گوریرا با توجه به ستاره شدن این بازیگر اتفاق شوکه کننده‌ای نیست. از سال ۲۰۱۲ که گوریرا به این سریال پیوست، این بازیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا از این سریال محبوب به عنوان سکوی پرتابی برای خودش بهره برده است. او همچنین به نمایشنامه نویسی ادامه داده و جوایزی هم در این زمینه کسب کرده است.

گوریرا بازیگر فیلم موفق Black Panther «پلنگ سیاه» در نقش اوکویه، در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان:‌ جنگ بینهایت» نیز حضور داشت و احتمالا در فیلم موردانتظار Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» نیز بازی خواهد کرد. او هم‌اکنون در حال ساخت مینی‌سریالی با بازی و تهیه‌کنندگی لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.