تعیین بازیگران اصلی سریال Jupiter’s Legacy از شبکه نتفلیکس

9 February 2019 - 18:00

سریال حماسی ابرقهرمانی چندین‌نسله Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر)، از سری کتاب‌های نوشته مارک میلار (Mark Millar)، یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های در حال تولید شبکه نتفلیکس است، و ما در این خبر به بازیگران این سریال میپردازیم. منابع متعددی به سایت خبری کولیدر (Collider) اعلام کرده‌اند که جاش دوهامل (Josh Duhamel) و لزلی بیب (Leslie Bibb) در نقش زن و شوهر اصلی فیلم بازی خواهند کرد، اندرو هورتون (Andrew Horton) و النا کامپوریس (Elena Kamporis) نقش بچه‌های آن‌ها را بازی خواهند کرد، و بن دنیلز (Ben Daniels) و مت لنتر (Matt Lanter) هم به ترتیب در نقش برادر و بهترین دوست دوهامل در این سریال حضور خواهند داشت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال Jupiter’s Legacy داستان اولین نسل ابرقهرمان‌های جهان را روایت می‌کند که در دهه ۱۹۳۰ قدرتشان را به دست آوردند. در زمان کنونی، آن‌ها نگهبانان ارشد محترمی هستند، اما بچه‌های بسیار قدرتمندشان تلاش می‌کنند تا به کارهای بزرگ و افسانه‌ای پدر و مادرشان وفادار بمانند.

دوهامل نقش شلدون سمپسون، ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا)، را بازی می‌کند که ابرقهرمان قدرتمند شگفت‌انگیزیست که رهبر دیرینه اتحادیه عدالت هم هست. بیب نقش همسر او یعنی گریس سمپسون، ملقب به Lady Liberty (بانوی آزادی)، را ایفا می‌کند؛ الهه قدرتمندی که دوشادوش شوهرش با پلیدی می‌جنگد اما نگران گسترش اختلاف میان شوهر و بچه‌هایش هم هست. کامپوریس نقش چلو، دختر پرقدرتی که یک مدل حرفه‌ای بسیار خوشگذران هم هست، را بازی می‌کند. در حالی‌که هورتون نقش برندون سمپسون، ملقب به Paragon (انسان کامل)، را بازی خواهد کرد؛ یک ابرقهرمان جوان نوپا که پدرش را می‌پرستد اما تلاش می‌کند تا مطابق شهرت و بزرگی وی زندگی کند.

در ضمن، دنیلز هم نقش والتر سمپسون، ملقب به Brainwave (فکربکر)، را بازی خواهد کرد؛ آدم تنهایی که می‌تواند تخیلات ذهنی‌ای را بسازد که به خوبی در میدان جنگ به کارش می‌آید. او عموی مهربانی برای چلو و برندون است اما رابطه بدی با برادر کله‌شقش دارد.‌ نهایتا لانتر هم نقش جورج هاچنس، ملقب به Skyfox (روباه آسمان)، را ایفا خواهد کرد که بهترین دوست شلدون و یکی از اعضای بنیان‌گذار اتحادیه عدالت است.

استیون اس. دکنایت (Steven S. DeKnight) اولین اپیزود سریال Jupiter’s Legacy را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. او شورانر خواهد بود وبه همراه لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Di Bonaventura)، دن مکدرموت (Dan McDermott)، و میلار (که قبلا هم فرنچایزهای Kings man و Kick-Ass را ساخت) تهیه‌کننده اجرایی هم خواهد بود. شبکه نتفلیکس تابستان سال پیش، مجوز پخش کارهای کمپانی میلار یعنی میلار ورلد (Millarworld) را به دست آورد و برنامه های بلندپروازانه‌ای برای شراکتشان داشت و بلافاصله خبر ساخت پنج سریال را اعلام کرد.

دوهامل اخیرا در سریال‌های Love, Simon (عشق، سیمون)، Transformers: The Last Knight (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه)، و Unsolved (حل‌نشده) بازی کرده است. بیب هم اخیرا در سریال کمدی شبکه نیو‌لاین به نام Tag (برچسب) و سریال تلویزیونی American Housewife (خانه‌دار آمریکایی) بازی کرده است.

هورتون یک هنرپیشه خوش‌آتیه است که اخیرا در How to Talk to Girls at Parties (چگونه با دخترها در پارتی صحبت‌کنیم) با ال فانینگ (Elle Fanning) هم‌بازی بوده است. کامپوریس هم قبلا دو مرتبه با جیسون ریتمن (Jason Reitman) کار کرده است، و در My Big Fat Greek Wedding2 (عروسی یونانی پر ریخت‌و‌پاش و بزرگ من۲) و Before I Fall (قبل از آ‌نکه بیفتم) با او هم‌بازی بوده است. به زودی هم شاهد حضورش در فیلم Shoplifters of the World (فروشگاه‌دزدهای دنیا) در کنار هلنا هووارد (Helena Howard)، الار کولترین (Cellar Coltrane) و جو منگانیلو (Joe Manganiello) خواهیم بود.

دنیلز در سریال تلویزیونی The Exorcist (جن‌گیر) نفش فادر کین (Father Keane) و در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نقش جنرال مریک (General Merrick) را داشت. به زودی هم او را در فیلم Captive State (کپتیو استیت) و در فصل سوم سریال تحسین‌شده نتفلیکس به نام The Crown (تاج) خواهیم دید. لنتر را هم بیشتر با صدای آناکین اسکای‌واکر (Anakin Skywalker) می‌شناسند و اخیرا هم در Pitch Perfect3 ( آوازخوان حرفه‌ای ۳) حضور داشته است.

به گزارش سایت خبری Geeks WorldWide ماه گذشته دوهامل و کامپوریس در حال مذاکره برای این سریال بوده‌اند، و طبق منابع موجود، نتفلیکس اوایل هفته آینده رسما اسامی بازیگران این سریال را اعلام خواهد کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.