فیل لورد و کریس میلر بر سر یک فیلم علمی-تخیلی: آخرین انسان!

9 February 2019 - 20:00

فیل لورد (Phil Lord) نامزد مستحق جایزه‌ی اسکار برای تهیه کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse به همراه کریس میلر (Chris Miller)، در حال آماده شدن برای کار روی یک پروژه‌ی علمی تخیلی به نام The Last Human «آخرین انسان» هستند که البته امیدوارند اگر همه چیز درست پیش برود کارگردانی آن را هم خودشان دهند. استودیوهای زیادی در پروژه همکاری دارند از جمله سونی و برادران وارنر که هر دوی آنها سابقه‌ی کار با میلر و لورد را به واسطه‌ی فیلم‌های Jump Street و فرانچایز LEGO Movie  دارند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

The Last Human بر اساس یک کتاب کودکان با همین نام نوشته‌ی لی باکن (Lee Bacon) خواهد بود و فیلمنامه را هم نویسنده‌ی فیلم Shazam! «شزم» یعنی هنری گایدن (Henry Gayden) خواهد نوشت. این کتاب بعد از یک جنبش ربات‌ها روایت می‌شود؛ هنگامی که انسان‌ها ۳۰ سال است که منقرض شده‌اند. داستان، یک ربات ۱۲ ساله‌ را دنبال می‌کند که یک دختر بچه‌ی ۱۲ ساله به نام اما (Emma) را پیدا می‌کند که تمام عمرش را درون یک مخزن زیر زمین سپری کرده است. آن دو به شکل غیرمنتظره‌ای ارتباط دوستانه برقرار می‌کنند و وارد یک سفر خطرناک می‌شوند. این کتاب در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

اگر بخواهیم صادق باشیم، این فیلم به نظر آشنا می‌رسد. لورد و میلر در بهترین وضعیت خود هستند.از طرفی ربات‌ها در جامعه‌ی آینده نفوذ بیشتر و بیشتری خواهند داشت اما به نظر می‌رسد که ما از این دست فیلم‌ها زیاد دیده‌ایم اما به هرحال تفاوت در جزئیات است. در اینجا باید گفت چون کتاب The Last Human را نخوانده‌ایم، نمی‌توان در مورد فیلم قضاوت کرد اما بر اساس ژانر فیلم، عجیب است که چرا استودیوها اینقدر مشتاقانه به دنبال این پروژه هستند!

بر اساس گفته‌ی وبسایت خبری Hollywood Reporter، «آخرین انسان» قرار نیست تا لورد و میلر را روی صندلی کارگردانی بنشاند و اتفاقی که در فیلم اقتباسی از کتاب اندی ویر (Andy Weir) به نام Artemis در استودیو فاکس قرن بیستم افتاد، اینجا تکرار نخواهد شد و باید گفت لورد و میلر از زمان فیلم Solo: A Star Wars Story، تجربه‌ی کارگردانی نداشته‌اند.

Spider-Man: Into the Spider-Verse پس از اکران، جایزه‌ی گلدن گلوب و جایزه‌ی آنی (جایزه‌ای آمریکایی است که به موفقیت‌هایی در زمینه انیمیشن اهدا می‌شود) برای بهترین انیمیشن برده است و نه تنها انتظار می‌رود که جایزه‌ی BAFTA را هم در آخر این هفته ببرد، بلکه در گرفتن جایزه‌ی اسکار در انتهای ماه جاری هم شانس خواهد داشت. بنابراین منتظر این فیلم علمی تخیلی از میلر و لورد خواهیم ماند.
منبع: Collider
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.