تولید فصل سوم Fargo در اواخر امسال شروع خواهدشد

21 September 2016 - 14:00

 تولید فصل سوم سریال Fargo، محصول شبکه FX اواخر سال جاری میلادی شروع خواهد شد که قرار است در آن اوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) به عنوان دوقلوهای امیت و ری استاسی به ایفای نقش بپردازد. فصل سوم این سریال بازگشتی دیگر برای این درام موفق خواهد بود که برداشتی کم‌رنگ از ساخته بردران کواِن در سال ۱۹۹۶ با همین نام است. فصل اول سریال ساخته نوآ هاولی (Noah Hawley)، اتفاقات سال ۲۰۰۶ را دنبال می‌کرد که بازیگرانی چون مارتین فریمن (Martin Freeman) و بیلی باب ثورنتون (Billy Bob Thornton) در آن حضور داشتند. این فصل که هم از نظر منتقدان ستایش شد و هم به موفقیت‌های تبلیغاتی رسید، باعث شد فصل دوم آن نیز در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ به نمایش در بیاید. با حضور بازیگرانی جدید مانند جسی پلمونس (Jesse Plemons)، پتریک ویلسون (Patrick Wilson) و کیرستن دانست (Kirsten Dunst)، فصل دوم فارگو خط زمانی خود را به سال ۱۹۷۹ برد، ولی باز هم مانند فصل اول، فضایی درهم پیچیده از جنایت، خشونت و طنزی تاریک را به نمایش گذاشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با طبعیت از مجموعه فضای کلی سریال، داستان فصل سوم فارگو قرار است که در زمانی بسیار نزدیک به زمان حال (سال ۲۰۱۰) جریان داشته‌باشد، جایی که امیت در ایالت مینه‌سوتا به عنوان پادشاه پارکینگ شناخته‌ می‌شود. همزمان، ری برادر جوان او که پر از خشم و نفرت است و کینه‌ای عجیب در دل دارد، به عنوان افسر عفو مشروط کار می‌کند.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد فصل جدید منتشر نمی‌شود، ولی رفته رفته بازیگران این فصل مشخص می‌شوند. از جمله این بازیگران می‌توان به کری کوون (Carrie Coon) در نقش گلوریا، رئیس پلیس منطقه Eden Valley و مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش نیکی سوانگو، شخصیتی جذابی که به تازگی از زندان به صورت مشروط آزاد شده‌است و علاقه بسیار شدید به بازی Bridge دارد، اشاره کرد. به نظر می‌آید که این کاراکتر در روند سریال، مشخصا با شخصیت ری استاسی برخورد خواهد داشت. فصل جدید طبق شایعات قرار است نگاهی به فرهنگ مدرن selfie که به تازگی وارد زندگی ما شده‌است، داشته باشد.

fargo-season-3-scoot-mcnairy-halt-catch-fire

به گزارش TVLine بازیگر جدیدی نیز قرار است به جمع این بازیگران اضافه شود، که این بار این خبر توسط خود هاولی و در فرش قرمز مراسم امی فاش شد. اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) که قبلا او را در نقش‌هایی مانند گوردون کلارک در سریال Halt and Catch Fire و والاس کیف در فیلم Batman V Superman «بتمن و سوپرمن» دیده‌ایم، قرار است در فصل جدید فارگو حضور داشته‌باشد. نقش او هنوز در سریال فاش نشده‌است ولی بار دیگر بازیگر عالی دیگری به مجموعه قوی بازیگران این فصل جدید اضافه شد که امیدواریم مانند فصل‌های قبلی شاهد داستانی قدرتمند و تاثیرگذار باشیم.

بسیار عجیب بود که این سریال در مراسم جوایز Emmys 2016 علی‌رغم ۱۸ نامزدی در بخش‌های مختلف، با دست خالی این مراسم را ترک کرد ولی اوایل این ماه، ۲ جایزه Emmy  هنرهای خلاقانه را از آن خود کرد. در نهایت، اگرچه فارگو در این مراسم در اکثر بخش‌هایی که نامزد شده بود رقابت را به American Crime Story واگذار کرد ولی هنوز هم به راحتی می‌توان گفت که این مجموعه یکی از بهترین سریال‌های حال حاضر است و اگر فقط موفقیت‌های هاولی در فصل قبلی مد نظر باشد، فصل سوم نیز فصلی است که به نظر نباید آن را از دست داد.

اینکه شروع فصل چگونه خواهد بود یک سوال اساسی است. جدا از انتشار خبر رسمی به کارگیری کوون و وینستد، هنوز هیچ خبر رسمی در مورد سریال منتشر نشده‌است و شاید خبر حضور مک‌نیری همراه با خبری دیگر و همزمان با شروع تولید سریال یا حتی به کارگیری بازیگر جدید دیگر منتشر شود. فصل سوم فارگو همچنین احتمالا ارتباطاتی نیز به فصل‌های قبلی خواهد داشت، پس جذاب است که ببینیم قطعات پازل چگونه در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

فصل سوم فارگو در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد و تاریخی دقیق برای آن اعلام نشده‎است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.