Cinemax تاریخ پخش سریال‌های Warrior و Jett را اعلام کرد

9 February 2019 - 23:00

تقریبا یک سال و نیم از اینکه سریال اکشن و الهام گرفته از “بروس لی” وارد مرحله‌ی تولید شده است، می‌گذرد اما هنوز خبری از اکران آن نشده است تا اینکه امروز استودیو هنرهای رزمی Cinemax برای سریال Warrior و سریال اکشن و درام Jett یک تاریخ اکران معرفی کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Cinemax در هنگام آغاز تولید این سریال (Warrior)، بنا را بر یک فصل ۱۰ قسمتی گذاشت. این سریال از شخصیت برجسته‌ی رزمی یعنی بروس لی الهام گرفته است و جاناتان تراپر (Jonathan Tropper) خالق و تهیه کننده‌ی اجرایی آن است (او خالق Banshee هم برای Cinemax بوده است) و تهیه کننده‌ی فیلم هم Tropper Ink Productions است. جاستین لین (Justin Lin) و دنیل وودرو (Danielle Woodrow) تهیه کنندگان اجرایی از Perfect Storm Entertainment هستند و شنون لی (Shannon Lee) هم برای Bruce Lee Entertainment تهیه کننده‌ی اجرایی خواهد بود.

Warrior یک سریال اکشن، جنایی و درام است که در طول جنگ‌های وحشیانه‌ی منطقه‌ی چینی‌ها در سان فرانسیسکو و در نیمه‌ی دوم قرن ۱۹ ام به وقوع می‌پیوندد. این سریال اه سهم (Ah Sahm) که یک هنرجوی هنرهای رزمی است را دنبال می‌کند که از چین به سانفرانسیسکو می‌آید و به یک مرد قوی در بین افراد منظقه‌ی چینی‌ها بدل می‌گردد.

لین در این باره گفت:

من همواره بروس لی را برای تلاش‌های بی‌وقفه‌اش در جهت باز کردن درها برای آسیایی‌ها برای ورود به دنیای سرگرمی تحسین می‌کنم. بنابراین هنگام که دنیل به من در مورد ایده‌ی آوردن این افسانه‌ی فراموش نشدنی به یک برنامه‌ی تلویزیونی گفت بسیار خوشحال شدم و شنون نیز نوشته‌های پدرش را که نکاتی عمیق در مورد زندگی بروس لی بودند نشان داد تا ما آنها را به روی صفحه‌ی تلویزیون بیاوریم.

Warrior برای Cinemax و توسط Perfect Storm Entertainment و Tropper Ink Productions و Bruce Lee Entertainment تهیه می‌شود و قرار است تا از ۵ام آوریل از ساعت ۱۰ شب روی آنتن برود.

سریال Jett اما توسط سباستین گوتیرز (Sebastian Gutierrez) نوشته شده است و جت که تازه از زندان آزاد شده است را دنبال می‌کند. او توسط چندین مجرم خطرناک مجبور شده است تا کارهایی را انجام دهد که قبلا انجام می‌داده است. اسپوزیتو (Esposito ) قرار است که نقش بادلاری (Baudelaire) که یک جنایتکار قدرتمند است را بازی کند.

در این سریال افراد دیگری هم از جمله گیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) بازیگر Better Call Saul، النا آنایا (Elena Anaya) بازیگر Wonder Woman، مایکل آرونو (Michael Aronov) بازیگر Billions، گایتی یانسن (Gaite Jansen) بازیگر Suspects، کریس بکاس (Chris Backus) بازیگر Bosch، گیل بلوز (Gil Bellows) بازیگر Patriot و وایولت مک‌گراو بازیگر Love خواهند درخشید.

گوتیرز بعنوان کارگردان این سریال و همچنین تهیه کننده‌ی اجرایی آن در کنار مارک استرن (Mark Stern)، استوارت فورد (Stuart Ford) و دانا برونتی (Dana Brunetti) حضور خواهد داشت. استیسی لوین (Stacey Levin) هم دستیار تهیه کننده‌ی اجرایی در کنار کثی لنسبرگ (Kathy Landsberg) که تهیه کننده‌ی Global Road Entertainment است فعالیت می‌کند. گفتنی است که Jett در ماه ژوئن روی آنتن می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.