معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – در خونگاه

11 February 2019 - 14:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی فیلمی است که در این دوره از جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید. کار نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی به طور مشترک برعهده نیما نادری و کارگردان فیلم بوده و تهیه‌کنندگی این اثر برعهده منصور سهراب‌پور است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده و اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

سیاوش اسعدی، قبل از ساخت آخرین کار خود، دو فیلم سینمایی دیگر نیز جلوی دوربین برده است. فیلم‌های “جیب بر خیابان جنوبی” و “حوالی اتوبان” از آثار وی در حوزه سینمایی است. روند فیلمبرداری فیلم سینمایی درخونگاه در مدت زمان هفتاد و پنج روز کاری انجام شد و به اتمام رسید. عوامل این فیلم سال گذشته متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر بودند اما این فیلم در این حوزه پذیرفته نشد. این فیلم در ژانری اجتماعی ساخته شده است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، جمشید هاشم پور، پانته‌آ پناهی‌ها، محمود جعفری، منصور شهبازی، علی استادی، نادر فلاح، افشین سنگ چاپ و فاطمه مرتاضی

مشاور پروژه : روزبه معینی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی و فیلمبرداران: حسن و مهدی اصلانی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی،  طراح گریم: آرزو حلاجی، مدیرتولید: ناصر ریحان صفت، جانشین تولید: عباس نصرالله، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهرداد ناصری، جلوههای ویژه میدانی : رضا ترکمان.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

ظهری می‌آید، تا بسازد! اگر نبازد…

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.