معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – سمفونی نهم

11 February 2019 - 10:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز جمعه ۱۲ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی سمفونی نهم فیلمی است به کارگردانی محمدرضا هنرمند که در جشنواره فجر با این کار حضور دارد و کار نویسندگی این فیلم به طور مشترک برعهده محمدرضا هنرمند و حامد افضلی بوده و همچنین تهیه‌کنندگی آن برعهده زینب تقوایی است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده و اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

فیلم سینمایی “سمفونی نهم” یکی از جدیدترین آثار این کارگردان در حوزه سینما و در مقام کارگردانی است که بعد از مدت ۱۷ سال دوباره در این حوزه فعالیت کرده است. آخرین اثر وی “عزیزم من کوک نیستم” بوده است. او در کارنامه حرفه‌ای خود، آثاری مانند “مومیایی ۳” ، “رد پایی بر شن”، “مرد عوضی” و “گور کن” را دارد. فیلم جدید محمدرضا هنرمند در ژانری فانتزی کمدی ساخته شده است و کاراکترهای تاریخی در آن وجود دارد. کاراکترهایی که در سینما تا به حال به چشم نخورده است. آدولف هیتلر و حافظ جز این دسته از کاراکترها است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، محمدرضا فروتن، هدی زین العابدین، محمود نظر علیان، مارین ون هولک، حمیدرضا مولانا و پژمان بازغی

تدوین: محمدرضا موئینی، جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحتی، گریم: مجید اسکندری،  صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، مدیر رسانه و تبلیغات: آیدا مصباحی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش،  صداگذار: فرید ناظر فصیحتی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، عکاس: احمدرضا شجاعی.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

راحیل پزشک جراحی است که به دلیل خواسته همسرش که فقط همچنین چیزی را درخواست کرده، به ملاقات با فردی می‌پردازد که مردی مرموز است و بعد از ملاقات با وی سرنوشت او برای همیشه تغییر خواهد کرد.

مرگ و عشق دو بالی هستند که راحیل قهرمان زن فیلم را به بهشت می‌برند.

شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.