معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – حمال طلا

10 February 2019 - 12:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز یکشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی یکی از فیلمهای جشنواره فیلم فجر است. کار نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی نیز به طور مشترک بر عهده خود کارگردان یعنی تورج اصلانی و همچنین هادی نادری بوده است و همچنین تهیه کنندگی این اثر سینمایی نیز بر عهده منصور سهراب پور است.

کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده است همچنین اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

فیلم سینمایی “حمال طلا” جدیدترین ساخته تورج اصلانی است که چندین کار دیگر در حوزه کارگردانی در سینمای ایران داشته است. قبل از آخرین اثر وی، فیلم “جینگو” را به اتمام رسانده بود. همچنین وی در حوزه فیلمبرداری نیز در دو اثر “قسم” و “کامیون” نیز همکاری داشته است. اما آخرین ساخته تورج اثلانی در ژانری اجتماعی ساخته شده است و قبل از سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر نیز در جشنواره بوسان شذکت کرده است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

پیام احمدی نیا، لطف‌الله سیفی، سعید آقاخانی، نادر فلاح، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران و حسن زاهدی

چهره‌پرداز: رضا عربی، تدوین: حمید علی قلیان و امیر ادیب پرور، صدابردار: محمد صالحی و صداگذار: علیرضا علویان، تدوین: حمید علی قلیان و امیر ادیب پرور، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، جلوه‌های ویژه بصری: علیرضا قادری، جلوه‌های ویژه میدانی: محمد جنگی و عکاس: علی رفیع پور

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان این فیلم درباره یک حمال طلا است. رضا شخصیت این داستان شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است (حمال طلا). او در این مسیر متوجه میشود دزدی به طلاهای او زده است و از لوازم او دزدی کرده است و او موظف است غرامت آن را بپردازد. او از یکی از دوستانش کمک می‌خواهد اما لویی و رضا رگیر نوسانات بازار می‌شوند و اوضاع هر دقیقه بدتر و بدتر می‌شود.

 در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.