معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – معکوس

10 February 2019 - 20:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “معکوس” به کارگردانی پولاد کیمیایی است که برای اولین بار در مقام کارگردان در یک کار سینمایی حضور دارد. تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی بر عهده پدر کارگردان فیلم یعنی مسعود کیمیایی است. این فیلم سینمایی در بخش نگاه نو در این دوره از جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازد. کار نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی نیز بر عهده پولاد کیمیایی است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده و همچنین اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

این کارگردان نتوانست در بخش سودای سیمرغ فیلم خود را برساند و در آن بخش رقابت کند. این فیلم سینمایی پولاد کیمیایی در ژانری اجتماعی ساخته شده است. پولاد کیمیایی پیش از ساخت فیلم “معکوس” در فیلم‌هایی نظیر خفه‌گی، قاتل اهلی، گشت ارشاد ۲، مترو پل، گشت ارشاد ۱ و بوی گندم و… به بازیگری پرداخته است و تاکنون چندین مرتبه کاندیدای سیمرغ بلورین در دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر شده است. با توجه به اخبار منتشر شده از این فیلم، جلوه‌های ویژه زیادی در طول فیلم به چشم میخورد و صحنه‌های اکشن زیادی در داستان فیلم وجود دارد.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بابک حمیدیان، شهرام حقیقت‌دوست، لیلا زارع، اکبر زنجانپور، پروانه معصومی، علیرضا کمالی‌نژاد، اکبر معززی و سیاوش طهمورث

مدیرفیلمبرداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، صدابردار: پرویز آبنار، موسیقی: بهزاد عبدی، جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار، چهره‌پرداز: محمدرضا قومی، دوین: مصطفی خرقه‌پوش و امیر ادیب‌پرور، صداگذار: پرویز آبنار، جلوه‌های ویژه میدانی: ارشا اقدسی و عکاس: علی نیک رفتار.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

دو دوست قدیمی هستند که در زمان قبل از انقلاب،‌ یکی فعال سیاسی و یکی مکانیک است و فرزند آنها وارد مسابقات زیرزمینی اتومبیل رانی می‌شوند.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.