معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – مسخره‌باز

10 February 2019 - 17:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز شنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “مسخره باز” فیلمی است به کارگردانی همایون غنی‌زاده که اولین اثر سینمایی خود را به این دوره از جشنواره رسانده است. کار نوشتن فیلمنامه این اثر برعهده همایون غنی‌زاده بوده و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده علی مصفا بوده است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم در سال ۹۷ انجام شده و همچنین اولین نمایش این فیلم برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

کارگردان این فیلم، تجربه بسیار بالایی در ساخت تئاتر دارد و تاکنون در کارنامه حرفه‌ای خود آثار تئاتری بسیار خوب و موفقی دارد. او تاکنون بیش از ۸ کار روی صحنه برده است. دو تا از بهترین آثار وی که با استقبال مخاطبان زیادی همراه بود، نمایش‌های “می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد” و ” کالیگولا” است و تا به امروز جزء رکورداران فروش نمایش‌ها است.

تهیه‌کننده فیلم تا به حال در دو فیلم در حوزه سینما در مقام کارگردانی بوده است. فیلم های “سیمای زنی در دور دست” و “پله آخر” از جمله کارهای وی است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است.

علی نصیریان، هدیه تهرانی، رضا کیانیان، صابر ابر، بابک حمیدیان، محسن حسیی و داریوش موفق

 مشاور کارگردان: بهمن فرمان‌آرا، جانشین تهیه‌کننده و مجری طرح: ماهان حیدری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: مانفرد اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، صدابردار: محمود کاشانی، طراح صحنه: سهیل دانش، ‌جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقا بیگ، طراح گریم: ایمان امیدواری، ‌طراح صحنه: سهیل دانش، ‌طراح لباس: الهام معین، جلوه‌های ویژه رایانه ای: جواد مطوری، مشاور رسانه: مریم نراقی، دستیاران لباس: صبا معراجی، امیر احمدزاده، تخریب و بازسازی :رضا سلیمانی.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان درباره جوانی است که در سلمانی به همراه دوست خود کار می‌کند. او بسیار به بازیگری علاقه دارد و شبها بعد از به اتمام رسیدن کار خود به تمرین بازیگری می‌پردازد. این جوان برای مردی کار می‌کند که بسیار به کار اخلاقی پایبند است. یکی از دوستان وی وارد سلمانی می‌شود او کسی است که کارهای سلمانی را پیش می‌برد و اعلام میکند که موهای بلند زنانه را با قیمت بسیار خوبی می‌خرد.

تو پرورشگاه صدام می‌کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.