ربکا فرگوسن به فیلم هفتم از فرانچایز Mission Impossible بازخواهد گشت

10 February 2019 - 23:00

اخیرا ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) بازیگر فرانچایز Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» تایید کرده است که در قسمت هفتم از این فرانچایز، حضور دارد. فرگوسن اولین ماموریت خود را در نقش السا فاست (Ilsa Faust) به عنوان عامل ویژه‌ی Mission: Impossible – Rogue Nation شروع کرد، اتحادی که سردسته‌ی آن اتان هانت (Ethan Hunt) که تام کروز (Tom Cruise) نقش وی را بازی می‌کند، است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ربکا فرگوسن به‌جای بازی در یک فیلم انفرادی، به خانواده Mission: Impossible پیوست، اما این تجدید دیدار با اتان هانت آن‌‌چنان خوشایند نبود، چرا که انجام ماموریت‎‌های انفرادی، آن‌ دو را به دشمن تبدیل کرده بود. خوشبختانه آن‌ها برای کار با هم زمینه‌های مشترکی پیدا کردند تا بتوانند جهان را نجات دهند. کار مشترک به آن‌ها نشان داد که چگونه احساسات خود را درباره‌ی ماموریت به هم نشان دهند، و به همین دلیل طرفداران انتظار داشتند که فرگوسن به فیلمی که کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) آن را کارگردانی خواهد کرد، بپیوندد.

طی مصاحبه‌ای که با لورین (Lorraine) برای فیلم جدیدش یعنی The Kid Who Would Be King «بچه‌ای که پادشاه می‌شود» شد، از فرگوسن درباره‌ی برگشتن به فیلم ۷ام فرانچایز «ماموریت غیر ممکن» سوال شد و او تایید کرد که به‌عنوان عامل پیشین MI6 و در نقش السا فاست در فیلم حضور خواهد یافت. فرگوسن از بازیگران قسمت جدید فیلم خواهد بود اما تاکنون هیچ قولی برای هنرنمایی در Mission: Impossible 8 نداده است.

برگشتن فرگوسن به Mission: Impossible 7 هنوز هم تعجب‌آور است و خبری خوش برای طرفداران وی به‌شمار می‌رود. کریستوفر مک‌کوری هم با پیوستن فرگوسن فیلم‌نامه را ‌می‌نویسد، و فیلم را کارگردانی می‌کند. ناگفته نماند که فرگوسن زمان زیادی را برای دو قسمت قبلی فرانچایز Mission: Impossible اختصاص داده است و شاید این کار او اشتباه بوده است. چرا که ممکن است شاهد حضور فرگوسن در قسمت‌های بعدی نباشیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.