رمان بعدی Stranger Things زندگی جیم هاپر را بررسی می‌کند

10 February 2019 - 20:31

رمان جدید Stranger Things دارد از راه می‌رسد و قرار است داستان اصلی جیم هاپر (Jim Hopper) را مشخص کند. زندگی هاپر قبل از شهر هاوکینز (Hawkins) درحال حاضر یک راز است اما اکنون بینندگان یک گزینه‌ی دیگر برای فهمیدن چیزهای بیشتری از این شخصیت دوست داشتنی در اختیار خواهند داشت که این نقش را دیوید هاربور بازی می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

آنچه که در مورد هاپر مشخص است این است که قبل از رسیدن به شهر هاوکینز و تبدیل شدن به رئیس پلیس، با یک دختر به نام سارا ازدواج کرد. با این حال، همانطور که در Stranger Things دیدیم، هاپر و همسرش به طور غم انگیزی دختر خود را از دست می دهند و این داستان فقط می تواند چیزی باشد که در این رمان جدید نشان داده می شود، زیرا گفته شده  این کتاب برخی از “اسرار قدیمی” از گذشته هاپر را لو می‌دهد.

این رمان که با نام Stranger Things: Darkness on the Edge of Town «چیزهای عجیب و غریب: تاریکی در لبه‌ی شهر» از آن یاد می‌شود، قرار است تا در چهارم ماه ژوئن منتشر شود و این در حالی است که فصل سوم Stranger Things دقیقا یک ماه بعد از آن پخش می‌گردد. این رمان دنباله‌ی اتفاقاتی است که در دو فصل قبلی این سریال از نتفلیکس دیدیم. نویسنده‌ی این رمان یعنی آدام کریستوفر (Adam Christopher) این اخبار را در وبلاگ رسمی خودش تایید کرد. او گفت:

این یک پروژه‌ی استثتایی است و یک انگیزه‌ی عالی برای نوشتن کتاب و من طرفدار پر و پا قرص این سریال و رئیس پلیس جیم هاپر هستم و او شخصیت مورد علاقه‌ی من است.

نتفلیکس نیز بواسطه‌ی توئیتر اعلام کرد که این کتاب قرار است از رازهای زندگی هاپر و الون (Eleven) پرده برداری کند.  هاپر و الون هر دو گذشته‌ی تراژیکی داشتند و منطقی است که چرا الون می‌خواهد بیشتر از هاپر و داستان زندگی او قبل از هاوکینز بداند.

Stranger Things: Darkness on the Edge of Town بدون شک پر از چیزهای شگفت‌انگیز از زندگی هاپر قبل از ورودش به این شهر بزرگ خواهد بود. هنگامی که این شخصیت برای اولین بار در سریال‌های نتفلیکس معرفی شد، کاملا جای چندین سوال را در ذهن ایجاد کرد. بنابراین بسیار جالب توجه است بدانیم که چه چیزی جیم هاپر را مجبور به ترک نیویورک کرد؟ جواب این سوال‌ها بعد از انتشار کتاب در ماه ژوئن مشخص خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.