همکاری مت ریوز و پیتر دینکلج برای ساخت فیلم اقتباسی Last Sons of America

10 February 2019 - 20:00

نتفلیکس اعلام کرد می‌خواهد با همکاری مت ریوز (Matt Reeves) و پیتر دینکلج (Peter Dinklage) رمان گرافیکی Last Sons of America «آخرین پسران آمریکا» را مورد اقتباس قرار دهد. این رمان به نویسندگی فیلیپ کندی جانسون (Phillip Kennedy Johnson) و تصویرگری متیو داو اسمیت (Matthew Dow Smith) داستان آینده‌ای نزدیک را روایت می‌کند که در آن آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند بچه‌دار شوند و بچه‌ها به کالایی باارزش در دنیا تبدیل شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جکی و جولیان دو برادرند که به عنوان ماموران اداره سرپرستی بچه‌ها کار خود را آغاز می‌کنند، و با خانواده‌هایی که قصد دارند بچه‌های خود را به منظور داشتن زندگی بهتر در آمریکا به دیگران بسپارند مذاکره می‌کنند. وقتی این دو برادر در مخصمه‌ای گیر می‌افتند، جکی اشتباه خطرناکی می‌کند که آن‌ها را به سمت معمای تاریکی درباره‌ی ریشه‌های وضع موجود دنیایشان می‌کشاند؛ معمای تاریکی که آن‌ها تحمل شنیدن آن را ندارند.

دینکلج علاوه بر تهیه‌کنندگی، همچنین نقش جولیان را بازی خواهد کرد و جاش موند (Josh Mond) نیز نویسنده و کارگردان فیلم خواهد بود. ریوز بیشتر برای کارگردانی دو فیلم پایانی سه‌گانه‌ی Planet of the Apes «سیاره میمون‌ها» شناخته می‌شود و فعلا در حال کار روی فیلم موردانتظار The Batman است که نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد. فیلمبرداری این فیلم از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

دینکلج که برای بازی در سریال محبوب و موفق Game of Thrones «بازی تاج و تخت» سه جایزه امی برده، در آخرین فصل این سریال که پخش آن از ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۹۸) آغاز خواهد شد هم حضور دارد. او به تازگی در فیلم‌های Three Billboards Outside Ebbing, Missouri «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» و Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بینهایت» حضور داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.