اولین کلیپ تلویزیونی فیلم Aladdin شخصیت جینی با بازی ویل اسمیت را معرفی کرد

11 February 2019 - 12:30

دیزنی اولین کلیپ تلویزیونی بازسازی لایواکشن Aladdin «علاءالدین» به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) را منتشر کرد، که اولین نگاه به شخصیت جینی (غول چراغ جادو) با بازی ویل اسمیت (Will Smith) را نشان می‌دهد. در این فیلم مینا مسعود (Mena Massoud) نقش علاءالدین و نیومی اسکات (Naomi Scott) نقش شاهدخت یاسمین را بازی می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Aladdin شامل ترانه‌های جدیدی از آلن منکن (Alan Menken)،‌ بنج پاسک‌ (Benj Pasek) و جاستین پل (Justin Paul) خواهد بود. منکن در نسخه‌ی انیمیشنی نیز با هاوارد اشمن (Howard Ashman) و تیم رایس (Tim Rice) در این زمینه همکاری کرده بود.

این اولین نگاه کامل ما به شخصیت جینی است و کمی عجیب و غریب به نظر می‌آید. یا جلوه‌های ویژه‌ی خیلی زیادی روی ویل اسمیت صورت گرفته یا جلوه‌های ویژه‌ی خیلی کمی،‌ و نتیجه‌ی نهایی شخصیتی عجیب و غریب است. البته هنوز کار جلوه‌های ویژه‌ی فیلم تمام نشده پس ممکن است ظاهر این شخصیت تغییر کند، و نمایش چیزی به زیبایی و کارتونی بودن جینی با صداپیشگی رابین ویلیامز (Robin Williams) در یک فیلم لایواکشن کار خیلی سختی است. اما این دلیل نمی‌شود برای دیدن این فیلم خیلی هیجان‌زده باشیم. من این حرف را به عنوان کسی می‌زنم که همیشه از فیلم‌های بلاک باستر ریچی دفاع کرده‌ام.

در فیلم Aladdin که ۲۴ مه ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد بازیگران دیگری از جمله مروان کنزاری (Marwan Kenzari) در نقش جعفر، نوید نگهبان (Navid Negahban) در نقش سلطان، نسیم پدراد (Nasim Pedrad) در نقش خدمتکار یاسمین، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) در نقش شاهزاده و نومن آکار (Numan Acar) در نقش دستیار جعفر حضور دارند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.