باکس‌آفیس هفته: The LEGO Movie 2 صدرنشینی را از Glass گرفت

11 February 2019 - 13:00

آخر این هفته فراتر از چیزی بود که انتظار می‌رفت و این مرهون فیلم جدید استودیو برادران وارنر، The LEGO Movie 2: The Second Part است که افتتاحیه ۲۰ میلیون دلاری داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف اینکه مابقی اکران‌های جدید با افت فروش همراه بودند، What  Men Want در رده دوم و Cold Pursuit در رده سوم و The Prodigy در رده چهارم جدول باکس‌آفیس آخر هفته قرار گرفتند و آنطور که انتظار می‌رفت، ظاهر نشدند.

صدرنشین باکس‌آفیس این هفته، فیلم لگو ۲ بود که ۳۴.۴ میلیون دلار فروخت و کمی پایین‌تر از حد تصور ظاهر شد، پیش‌بینی می‌شد این فیلم‌ بتواند آخر این هفته ۵۰-۵۵ میلیون دلار بفروشد. عملکرد این فیلم نسبت به فیلم اول که ۶۹ میلیون دلار در شب افتتاحیه‌اش در فوریه ۲۰۱۴ فروخت، پایین است و حتی فروشش کمتر از فیلم لگو بتمن با ۵۳ میلیون دلار در فوریه ۲۰۱۷ است. سال ۲۰۱۷ برادران وارنر فیلم لگو نینجاگو را اکران کرد که ۲۰.۴ میلیون دلار در سپتامبر ۲۰۱۷ فروخت.

گفته شده منتقدین به سه تا از چهار فیلم لگو نمرات بالایی دادند (بجز نینجاگو) که در راتن تومیتوز امتیاز بالایی کسب کردند و حتی نظر مخاطبین نیز یکسان بود. مخاطبین به لگو ۲ امتیاز -A سینمااسکور را دادند که همانند امتیاز لگو بتمن است، هرچند ۵۷ درصد از مخاطبین این فیلم مرد بودند که بیشترین درصد مخاطبین مرد در بین این ۴ فیلم است.

فیلم لگو ۲ در بازار بین‌المللی و مجموع ۶۳ بازار، حدود ۱۸.۱ میلیون دلار فروخته که در مقابل، فیلم اول ۱۸.۴ میلیون دلار در ۳۰ بازار فروخت. بیشترین فروش متعلق به بریتانیا با ۵.۳ میلیون دلار است و بعد از آن روسیه (۱.۷ میلیون دلار) ، لهستان (۱.۳ میلیون دلار)، آلمان (۱.۱ میلیون دلار)، اسپانیا (۸۳۰ هزار دلار)، برزیل (۷۰۷ هزار دلار)، هلند (۶۲۲ هزار دلار) و کره جنوبی (۵۰۰ هزار دلار) قرار دارند. این فیلم ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در مکزیک و ۲۰ فوریه در فرانسه، ۲۱ فوریه در ایتالیا و ۲۱ مارس در استرالیا اکران می‌گردد.

فیلم What Men Want محصول کمپانی پارامونت پایین‌تر از انتظار استودیو ظاهر شد و ۱۹ میلیون دلار در ۲۹۱۲ سینما فروخت. این فیلم در حالی وارد هفته اول فروش شد که نمرات نسبتا ضعیفی دریافت کرد و در راتن تومیتوز امتیاز ۴۷ درصد و امتیاز ۵۱ در Metacritic گرفت و مخاطبین نیز امتیاز ۴۹ درصد به آن داده و در IMDb امتیاز ۳.۶ از ۱۰ گرفت.‌ این فیلم امتیاز -A از سینمااسکور دریافت کرده است.

فیلم Cold Pursuit استودیو لاینزگیت کمی فراتر از انتظارات ظاهر شد و افتتاحیه ۱۰.۸ میلیون دلاری در ۲۶۳۰ سینما داشت. ۵۸ درصد از مخاطبین فیلم مرد بودند و ۷۹ درصد ۲۵ به بالا داشتند که آماری شبیه فیلم The Commuter با بازی لیام نیسون دارد که ژانویه سال گذشته با ۱۳.۷ میلیون دلار افتتاح شد و در نهایت ۳۶ میلیون دلار فروخت. تصور می‌شود فیلم Cold Pursuit بتواند ۳۰ میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد. این فیلم امتیاز -B از سینمااسکور دریافت کرده است

اکران‌های هفته آینده:

هفته آینده دنباله Happy Death Day 2U بلوم‌هاوس در بیش از ۳ هزار سینما اکران می‌گردد و فیلم Isn’t It Romantic استودیو نیولاین در ۳۳۰۰ سینما روی پرده نقره‌ای می‌رود.

شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید جدول کامل فروش آخر هفته را از اینجا مشاهده کنید:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.