در کلیپ تلویزیونی جدید فیلم Captain Marvel کارول دنورز غیرقابل توقف است

11 February 2019 - 16:30

حالا که قرار است فیلم موردانتظار Captain Marvel «کاپیتان مارول» ماه آینده اکران شود، استودیوی مارول کلیپ تلویزیونی جدیدی از این فیلم منتشر کرده که ذات غیرقابل توقف ابرقهرمان جدید دنیای سینمایی مارول را نشان می‌دهد. در این فیلم با بازی بری لارسون (Brie Larson) در نقش کارول دنورز، این سرباز ارتش کری خودش را نه تنها در زمین در حال مبارزه با هجوم اسکرول‌ها پیدا می‌کند، بلکه باید به رازهای گذشته‌ی خودش نیز پی ببرد. اگرچه Captain Marvel بیستمین فیلم دنیای سینمایی مارول است، اما اولین فیلم این استودیو با حضور نقش اصلی زن می‌باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Captain Marvel که در آن همچنین ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) و جود لا (Jude Law) حضور دارند، در فضای دهه ۹۰ میلادی روایت می‌شود که در تریلرهای فیلم هم کاملا مشهود است. این فیلم پیش‌درآمدی برای بیشتر وقایع دنیای سینمایی مارول است و تاریخچه‌ی همکاری کارول دنورز و نیک فیوری را روایت خواهد کرد،‌ که در صحنه‌ی پس از تیتراژ‌ Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بینهایت» به آن اشاره‌ای شده بود. Captain Marvel ساختار همیشگی فیلم‌های مارول را نادیده گرفته، و کارول در ابتدای فیلم قدرت‌های ابرقهرمانی خودش را در اختیار دارد.

حالا که تاریخ اکران فیلم کمتر از یک ماه دیگر است، تبلیغات برای این فیلم طی هفته‌های گذشته خیلی بیشتر شده است. علاوه بر تیزر سوپربول و تصاویر جدید از این فیلم، کلیپ تلویزیونی جدیدی توسط استودیوی مارول منتشر شده است. البته این کلیپ شامل لحظاتی است که قبلا آن‌ها را در تریلرهای فیلم دیده‌ایم، که شامل بلند شدن کارول از زمین پس از افتادن یا شکست‌های زندگی‌اش می‌شود. البته در این کلیپ تصاویر جدیدی هم وجود دارند که اشتیاق ما را برای فیلم بیشتر می‌کنند. در این کلیپ نگاهی به حضور کارول در مراسمی ارتشی داریم، و همچنین او را در حالی می‌بینیم که به کسی می‌گوید: “از این خسته شدم که به من بگی چه کارهایی نمی‌تونم بکنم” و سپس شاهد نمایشی از قدرت‌های کیهانی او هستیم.

Captain Marvel به کارگردانی رایان فلک (Ryan Fleck) و آنا بودن (Anna Boden) داستانی غیرخطی از زندگی کارول به عنوان عضوی از استارفورس و خلبان جنگنده نیروی هوایی را روایت می‌کند. در این فیلم همچنین شاهد بازگشت شخصیت‌های آشنایی مثل مامور کولسون با بازی کلارک گرگ (Clark Gregg)، کوراث با بازی جایمون هانسو (Djimon Hounsou) و رونان با بازی لی پیس (Lee Pace) خواهیم بود.

چون جزئیات زیادی از داستان نمی‌دانیم، مشخص نیست کارول در این کلیپ با چه کسی حرف می‌زند. چون او در این کلیپ لباس ابرقهرمانی قرمز و آبی خودش را بر تن دارد، احتمالا این مکالمه در اواخر فیلم رخ می‌دهد، جایی که او دیگر لباس ارتش کری را نمی‌پوشد. اگر حدسیات درست باشند و شخصیت لا به همان اندازه که مربی کارول است یکی از شخصیت‌های شرور فیلم هم باشد، احتمالا شخص موردنظر در کلیپ او باشد. با توجه به چیزهای کمی که درباره‌ی شخصیت لا در تریلرها دیده‌ایم به نظر می‌آید او قصد دارد کارول را کنترل کرده و او را در اختیار خودش نگه دارد.

البته شاید هم شخص موردنظر در کلیپ، تالوس رهبر اسکرول‌ها با بازی مندلسون، هوش برتر (Supreme Intelligence)‌ با بازی آنت بنینگ (Annette Bening) یا نیک فیوری باشد. به هر حال، عزم و اراده‌ی کارول به اندازه‌ی قدرت‌های ابرقهرمانی او یک قدرت به حساب می‌آید، و طرفداران به زودی شاهد پاسخ سوالات زیادی که در ذهنشان نقش بسته خواهند بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.