پخش سریال A Discovery Of Witches از شبکه‌های AMC و BBC آمریکا

11 February 2019 - 21:00

شبکه‌های AMC و BBC آمریکا طی یک همکاری سریال A Discovery Of Witches «کشف جادوگران» را ماه آوریل (اردیبهشت ۹۸) پخش خواهند کرد. به نظر می‌آید این سریال محبوب انگلیسی آنقدر موفق بوده که پس از پخش در سرویس‌های استریم ساندنس نو و شادر باعث شده AMC تصمیم بگیرد این سریال را برای مخاطبان خودش نیز پخش کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته‌ی دبورا دارکنس (Deborah Harkness) سال ۲۰۱۸ در بریتانیا پخش شد و توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. این سریال داستان عاشقانه ماورایی بین جادوگری به نام دایانا بیشاپ (با بازی ترزا پالمر (Teresa Palmer)) و خون‌آشامی به نام متیو کلرمونت (با بازی متیو گود (Matthew Goode)) را روایت می‌کند. این سریال همچنین توطئه‌ای باستانی شامل متنی مرموز و جادویی و ریشه‌های مخفی خون‌آشام‌ها را به این داستان اضافه کرده که باعث می‌شود A Discovery Of Witches به سریال مناسبی برای طرفداران Twilight «گرگ و میش» و Outlander «غریبه» تبدیل شود.

به نظر می‌آید طرفداران به شدت از رابطه بین متیو و دایانا خوششان آمده، چون پخش این سریال در سرویس استریم ساندنس نو رکوردهای این سرویس را جابجا کرده است. انتظارات برای پخش این سریال در آمریکا باعث شده مخاطبان جدیدی هم در این سرویس استریم ثبت‌نام کنند، که نشان‌دهنده‌ی موفقیت احتمالی این سریال هنگام پخش از شبکه AMC هم هست.

AMC قصد دارد هشت اپیزود این سریال را به صورت هفتگی و در کنار فصل دوم سریال موفق Killing Eve «کشتن ایو» ‌پخش کند. هردوی این سریال‌ها از ماه آوریل از شبکه‌های AMC و BBC آمریکا پخش خواهند شد. به دلیل موفقیت A Discovery of Witches در بریتانیا انتظار می‌رود مخاطبان بیشتری در آمریکا آن را تماشا کنند.

حالا که اعلام شده فصل دوم و سوم A Discovery of Witches نیز ساخته خواهد شد،‌ در آینده شاهد خبرهای بیشتری درباره‌ی این سریال خواهیم بود.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.