همکاری دی‌کاپریو و اسکورسیزی برای ساخت سریال The Devil in the White City

11 February 2019 - 22:30

شبکه Hulu سریالی براساس کتاب The Devil in White City: Murder, Magic and Madness at the Fair That Changed America نوشته اریک لارسون (Erik Larson) می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال به همراه استیسی شر (Stacy Sher)، ریک یورن (Rick Yorn)، اما کاسکوف (Emma Koskoff) و جنیفر دیویسون (Jennifer Davisson) هستند. کمپانی پارامونت تلویزیون این سریال را می‌سازد.

سریال The Devil in the White City داستان واقعی درباره دو مرد، یک آرشیتکت و یک قاتل زنجیره‌ای، است که سرنوشت‌شان در نمایشگاه دنیای شیکاگو ۱۸۹۳ به هم گره می‌خورد: دنیل اچ. برنهام آرشیتکت باهوش و سخت‌کوشی است و هنری اچ‌. هولمز، دکتر خوش‌هیکل و مکاری است که قلعه قتل دارویی خود را در زمینه نمایشگاه دارد.

این آخرین فصل این کتاب است. دی‌کاپریو ده سال پیش حق ساخت این سریال را بدست آورد و میخواست آن را با بازی هولمز به فیلم تبدیل کند. اسکورسیزی سال ۲۰۱۵ برای ساخت آن به نویسندگی بیلی ری (Billy Ray) وارد عمل شد. این فیلم اولین بار در هالیوود توسط تام کروز و پاولا وگنر (Paula Wagner) وارد مرحله ساخت شد اما در سال ۲۰۰۴ کنسل شد. پارامونت حقوق فیلم را سال ۲۰۰۷ بدست آورد و با مایکل شمبرگ و شر قصد ساخت آن را داشت.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ربین قهرمانی says:

    دو غول سینما، اسکورسیزی و دیکاپریو، چه میکنند.
    مشتاقانه منتظر فیلم irish man هستم؛ شاهکار جدید اسکورسیزی، همراه با استادان بزرگ، رابرت دنیرو و آل پاچینو