نتفلیکس گروه بازیگران درام ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy را مشخص کرد

12 February 2019 - 14:28

بازیگران درام ابرقهرمانی شبکه نتفلیکس: Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) برگرفته از کتاب‌های مارک میلار (Mark Millar)، مشخص شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

جاش دوهامل (Josh Duhamel)، بن دنیلز (Ben Daniels)، لزلی بیب (Leslie Bibb)، النا کامپوریس (Elena Kampouris)، و آندرو هورتون (Andrew Horton) بازیگران نقش اول این سریال هستند. این سریال درباره اولین نسل ابرقهرمان‌های جهان است که قدرتشان را در دهه ۱۹۳۰ به دست آوردند. سریال در عصر حاضر اتفاق می‌افتد و داستان ابرقهرمان‌های ارشد جهان و فرزندانشان را روایت می‌کند.

دوهامل نقش شلدون سمپسون، ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا)، را بازی خواهد کرد که رهبر اتحادیه ابرقهرمان‌هاست. او دیگر جهان اطراف یا خانواده‌اش را درک نمی‌کند.

دنیلز نقش والتر سمپسون، ملقب به Brainwave (فکربکر)، را بازی خواهد کرد که برادر بزرگتر و زیرک شلدون است. در حالی‌که بیب نقش گریس سمپسون، ملقب به Lady Liberty (بانوی آزادی)، را ایفا خواهد کرد؛ که به عنوان همسر شلدون، زن قهرمان بسیار قدرت‌مندی است.

کامپوریس نقش چلو سمپسون، دختر شلدون و گریس، را بازی خواهد کرد. او ارزش‌های پدر و مادرش را ترک نموده و در مسیری پا گذاشته که تمام چیزهایی که والدینش برای آن‌ها جنگیده‌اند را به خطر می‌اندازد. عضو دیگر این خانواده، برند سمپسون، پسر شلدون و گریس، است که هورتون به ایفای این نقش می‌پردازد.او قهرمانی‌ست که آموزش می‌بیند تا به عنوان Utopian جدید رهبر اتحادیه شود.

سایر بازیگران سریال عبارت‌اند از مایک وید (Mike Wade) که نقش فیزت اسمال، ملقب به The Flare (مشعل)، را ایفا خواهد کرد، قهرمانی که کارش به عنوان یک ابرقهرمان بر اثر تصادف با یک ماشین به پایان رسیده اما برای حفظ اعضای تیم در کنار یکدیگر هم‌چنان تلاش می‌کند. مت لنتر (Matt Planter) هم در نقش جورج هاچنس، ملقب به Skyfox (روباه آسمان)، حضور خواهد داشت- مردی که زمانی، پیش از این‌که به اتحادیه بپیوندد و آدم شرور بدنامی شود، بهترین دوست شلدون بود.

استیون اس‌ دکنایت (Steven S. Deknight) شورانر سریال خواهد بود. به علاوه، اولین اپیزود این سریال را هم او می‌نویسد، و کارگردانی و تهیه‌کنندگی می‌کند. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Do Bonaventura) و دن مک‌درموت (Dan McDermott) هم تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

نویسنده کتاب‌های کمیک: میلار که به خاطر خلق Kingsman (کینگزمن) و نوشتن کمیک‌های مارول مثل The Ultimates (نقاط اوج)- که خود الهام‌بخش تاسیس کمپانی مارول سینماتیک یونیورس (Marvel Cinematic Universe) بود- Jupiter’s Legacy را نخستین بار در سال ۲۰۱۳ با همکاری فرانک کویتلی (Frank Quitely) در قالب کمیک عرضه کرد.

نتفلیکس مجوز پخش کتاب‌های کمیک میلار را در آگوست ۲۰۱۷ به دست آورد. این شبکه، پیش از این سفارش سریال American Jesus (مسیح آمریکایی) را داشت، و هم‌اکنون هم در حال ساخت فیلم‌هایی بر اساس عناوین Empress, Huck, and Reborn، با بازی ساندرا بالوک (Sandra Bullock) است.

نتفلیکس در حال ساخت فهرستی از سریال‌ها و فیلم‌هایی بر اساس سری کتاب‌های کمیک میلار ورلد (Millarworld) است در حالی‌که دیزنی هم آماده ارائه دیزنی‌پلاس (+Disney) است، سرویس استریمی که سریال‌های استودیوی مارول (Marvel Studios TV) را عرضه خواهد کرد. نتفلیکس با کنسل کردن پروژه‌های Iron Fist (مشت آهنین)، Luke cage (لوک کیج)، و Daredevil (در دویل)، شروع به جور کردن نمایش‌های مارول خودش کرده است. رقیب مارول یعنی دی سی (DC) هم قبلا سرویس SVOD خودش یعنی دی سی یونیورس (DC Universe) را عرضه کرده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.