کار نگارش فیلم‌نامه Frozen 2 تقریباً تمام شده است

21 September 2016 - 12:23

با توجه به اینکه دنباله فرنچایزها و فیلم‌های موفق با سرعت در دست تولید قرار می‌گیرند و نهایتاً تا دو یا سه سال بعد از عرضه فیلم اول در سینماها پخش می‌شوند خیلی عجیب و تحسین‌برانگیز است وقتی فکر می‌کنیم Frozen سه سال پیش در سال ۲۰۱۳ منتشر شد! این انیمیشن محبوبیت زیادی بدست آورد و به سرعت با فروش ۱ میلیارد و ۲۷۶ میلیون دلاری خود تبدیل به پرفروش‌ترین انیمیشن سینمایی تاریخ شد. با این موفقیت زیاد و با در نظر گرفتن اینکه این انیمیشن موزیکال جدید دیزنی باری دیگر در برابر پیکسار قد علم کرد هرروز منتظر بودیم که ساخت دنباله آن تایید شود. و این اتفاق هم افتاد!

اخبار و اطلاعات خیلی کمی از Frozen 2 در دسترس است. چندی قبل کریستن بل – بازیگر نقش آنا – اعلام کرد که انتخاب بازیگران جدید این انیمیشن از مارس ۲۰۱۶ آغاز می‌شود. همچنین او چند روز پیش در صحبت‌های خود گفت که این انیمیشن نباید در ورود به سینماها عجله کند و حتی اگر ۵ سال دیگر هم منتشر شود مردم و سینماگران نسبت به آن هیجان خواهند داشت. انتظار داریم که Frozen 2 در اواخر ۲۰۱۸ در سینماها عرضه شود اما در این مرحله هیچ چیز مشخص نیست. کریستن بل در صحبت‌های دیگر خود با Collider اعلام کرد که کار نگارش فیلم‌نامه این دنباله به پایان خود می‌رسد:

[صداگذاری] آغاز نشده است. من فکر کردم که در آن زمان قرار است ضبط را شروع کنیم اما اشتباه می‌کردم. پس بله، ما هنوز شروع نکرده‌ایم. آن‌ها در حال ایجاد تغییرات نهایی برروی فیلم‌نامه هستند. البته هرازگاهی به عنوان آن شخصیت‌ها بعضی چیزها را ضبط می‌کنیم؛ مثلا در تغییر فصل در پارک‌ها و دیزنی‌لند صداهای جدیدی برای شخصیت‌هایمان ضبط می‌کنیم اما هنوز صداگذاری فیلم دوم شروع نشده است. اما یک قسمت مخصوص کریسمس سال بعد که حول شخصیت Olaf است را آماده کرده‌ایم که بسیار هم جالب بود.

frozen-disney

بی شک می‌توان گفت که Frozen موفق‌ترین انیمیشن تاریخ بوده است. پس در کریسمس سال ۲۰۱۷ (و نه امسال!) منتظر قسمت ویژه‌ای از شخصیت Olaf باشید و با آهنگ‌های جدید السا و آنا و دوستانشان همراه شوید. نویسندگان و کارگردانان این فیلم یعنی جنیفر لی و کریس باک اطمینان دارند که دنباله این انیمیشن سینمایی از نظر داستانی غنی خواهد بود و عوامل دیگر ادعا می‌کنند که قسمت دوم حتی بهتر از فیلم اول ظاهر خواهد شد.

اگر از طرفداران انیمیشن‌های شرکت والت دیزنی هستید باید چندسال برای قسمت دوم Frozen صبر کنید اما در طی این مدت انیمیشن‌های زیاد دیگری از سوی این شرکت برای علاقه‌مندان و طرفداران منتشر می‌شود. شما می‌توانید با تحلیل سینماگیمفا از انیمیشن Frozen همراه ما باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.