تیزر سریال Catch-22 با حضور جرج کلونی منتشر شد

12 February 2019 - 22:30

شبکه هولو (Hulu) تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۹۸) را برای پخش کل شش اپیزود سریال Catch-22 با بازی جرج کلونی (George Clooney) و گرنت هزلوف (Grant Heslov) و محصول کمپانی پارامونت و انانیموس کانتنت انتخاب کرده است. همچنین در تیزری که از این سریال منتشر شده شاهد تصاویر جدیدی از آن هستیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Catch-22 نوشته شده توسط لوک دیویس (Luke Davis) و دیوید میچود (David Michod) براساس رمان معروف جوزف هلر (Joseph Heller) داستان جان یوسارین با بازی کریستوفر ابوت (Christopher Abbott)، یک نظامی نیروی هوایی آمریکا را روایت می‌کند. او از این قضیه عصبانی است که عده‌ی زیادی که او اصلا آن‌ها را نمی‌شناسد می‌خواهند او را بکشند. اما مشکل اصلی او دشمنان نیستند، بلکه ارتش خودی است که تعداد ماموریت‌هایی که او باید انجام بدهد را افزایش می‌دهد. با این حال اگر یوسارین هرگونه تلاشی برای انجام ندادن ماموریتش انجام دهد، قانونی به نام Catch-22 را نقض می‌کند، قانونی که می‌گوید نگرانی برای امنیت شخصی در مقابل خطراتی که واقعی هستند حاصل تفکر عقل منطقی است؛ اگر کسی داوطلبانه به انجام پروازهای خطرناک ادامه دهد دیوانه است، اما درخواست برای معاف شدن از خدمت مدرکی برای عاقل بودن شخص است، بنابراین آن فرد فاقد شرایط لازم برای معافیت از خدمت است.

در سریال Catch-22 کریستوفر ابوت در نقش یوسارین، گرنت هسلو در نقش دکتر دانیکا، جرج کلونی (George Clooney) در نقش شیسکوف، کایل چندلر (Kyle Chandler) در نقش کتکارت، هیو لوری (Hugh Laurie) در نقش سرگرد کاورلی، جیانکارلو جیانینی (Giancarlo Giannini) در نقش مارسلو، دنیل دیوید استوارت (Daniel David Stewart) در نقش میلو، رافی گاورن (Rafi Gavron) در نقش آرفی، آستین استاول (Austin Stowell) در نقش نیتلی، جان رادینتسکی (Jon Rudnitsky) در نقش مک وات، پیکو الکساندر (Pico Alexander) در نقش کلوینجر، تسا فرر (Tessa Ferrer) در نقش پرستار داکت، لوییس پولمن (Lewis Pullman) در نقش سرگرد میجر، جاش بولت (Josh Bolt) در نقش دانبر، جی پولسون (Jay Paulson) در نقش کشیش و جولی ان امری (Julie Ann Emery) در نقش ماریون حضور دارند.

سریال Catch-22 توسط جرج کلونی، گرنت هسلو، ریچارد براون (Richard Brown)، استیو گالین (Steve Golin)، لوک دیویس (Luke Davies)، دیوید میچود (David Michôd) و الن کوراس (Ellen Kuras) تهیه می‌شود.

کلونی، هسلو و کوراس هرکدام دو قسمت از این سریال را کارگردانی کرده‌اند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.