انتشار تریلر فیلم Tolkien: نیکولاس هولت در نقش جی. آر. آر. تالکین

13 February 2019 - 11:30

فاکس سرچ‌لایت (Fox Searchlight) تریلر رسمی Tolkien (تالکین)، درامی بر اساس زندگی زبان‌شناس و نویسنده آثار تخیلی و فانتزی: جی.آر.‌آر. تالکین (J. J. R. Talkien)، را منتشر کرده است. این تریلر را در انتهای خبر تماشا کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Tolkien به بررسی سال‌های سازندگی نویسنده‌ای یتیم؛ همان‌طور که در میان گروهی از بچه‌های بی‌خانمان در مدرسه، دوستی، عشق، و الهامات هنری را درمی‌یابد؛ می‌پردازد. و این او را به آغاز جنگ جهانی اول می‌برد، اتفاقی که ماندگاری این دوستی و رفاقت را به خطر می‌اندازد. تمام این تجربیات الهام‌بخش تالکین می‌شوند تا رمان‌های معروف سرزمین میانه را بنویسد.

نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) در این فیلم به ایفای نقش جی.‌آر‌.‌آر. تالکین، نویسنده آثار کلاسیکی مثل The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و The Hobbit (هابیت)، می‌پردازد. و لیلی کولینز (Lily Collins) نیز نقش همسر تالکین یعنی ادیث را ایفا می‌کند. دوم کاروکاسکی (Dome Karukoski)این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از دیوید گلیسون (David Gleeson) و استیفن برسفورد (Stephen Bresford) کارگردانی می‌کند.

کولم مینی (Colm Meaney)، کریگ رابرتز (Craig Roberts)، آنتونی بویل (Anthony Boyle)، پاتریک گیبسون (Patrick Gibson)، تام گلین-کارنی (Tom Glynn-Carney)، جنویو اوریلی (Genevieve Oreily)، لورا دانلی (Laura Donnelly)، پم فریس (Pam Ferris)، و درک جکوبی (Derek Jacobi) از بازیگران دیگر این فیلم هستند. پیتر چرنین (Peter Chernin)، جنو تاپینگ (Jenno Topping)، و دیوید ردی (David Ready) از طرف کمپانی چرنین اینترتیمنت (Chernin Entertainment) به همراه کریس تایکیر (Kris Tykier) از طرف کمپانی آرکری پیکچرز (Archery Pictures) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم Tolkien در ۱۰ ماه مه (۲۰ اردیبهشت) در سراسر دنیا اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.