اولین تصاویر فیلم Nomadland با بازی فرانسیس مک‌دورمند منتشر شدند

13 February 2019 - 17:00

کمپانی فاکس سرچلایت اولین تصاویر فیلم Nomadland به کارگردانی کلوئی ژائو (Chloe Zhao) پس از موفقیتش با فیلم The Rider «سوارکار» در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. این اولین فیلم فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) پس از بردن دومین اسکارش برای بازی در فیلم Three Billboards outside Ebbing, Missouri «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مک‌دورمند در این فیلم نقش فرن زنی ۶۰ و چندساله را بازی می‌کند که پس از اینکه همه چیزش را در رکود اقتصادی بزرگ از دست می‌دهد سفری در غرب آمریکا را آغاز کرده، و زندگی خانه بدوشی در یک ون را پیش می‌گیرد. در این فیلم جاده‌ای مثل The Rider شاهد حضور غیربازیگرانی هستیم که به تازگی بازیگر شده‌اند،‌ که در این فیلم آن‌ها لیندا می (Linda May) و شارلین سوانکی (Charlene Swankie) هستند. فیلم Nomadland براساس کتاب غیرداستانی Nomadland: Surviving America in the Twenty-First Century «سرزمین خانه بدوش: زنده ماندن در آمریکا در قرن بیست و یکم» ساخته شده است.

اگر فیلم The Rider را دیده باشید، می‌دانید که ژائو استعداد کارگردانی خوبی دارد، و در حالی که قرار است فیلم The Eternals «جاودان‌ها» را برای مارول کارگردانی کند، خوشحالیم که قصد دارد ساخت فیلم‌های کوچک را ادامه دهد، مخصوصا فیلمی که داستان مدرنی مثل Nomadland داشته باشد.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.