پیوستن اوکتاویا اسپنسر به فیلم اقتباسی The Witches

13 February 2019 - 17:59

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، برنده جایزه اسکار: اوکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) به آن هتاوی (Anne Hathaway) در فیلم The Witches (جادوگران)- فیلمی به کارگردانی رابرت زمیکس (Robert Zemeckis) و به اقتباس از کتاب رولد دل (Roald Dahl)- ملحق می‌شود. بازیگران تازه‌کار دیگری هم‌چون جزیر برانو (Jahzir Bruno) و کودی لی-استیک (Codie Lei-Eastick) نیز در حال مذاکره برای پیوستن به گروه بازیگران این فیلم هستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

اسپنسر در فیلم‌های The Shape of Water (شکل آب)، Hidden Figures (افراد پنهان)، و The Help (کمک) که همگی برنده جایزه شده‌اند، بازی کرده و تهیه‌کننده اجرایی فیلم Green Book (کتاب سبز) که نامزد جایزه اسکار شد، نیز بوده است. وی در این فیلم نقش مادربزرگ کاراکتر برانو را ایفا می‌کند. و استیک هم نقش آن پسر دیگری را بازی می‌کند که با جادوگران دعوا و درگیری دارد.

زمیکس علاوه بر کارگردانی اثر، فیلم‌نامه اقتباسی را هم خواهد نوشت و هم‌چنین با همکاری شریکش، جک رپیک (Jack Rapke) که قبلا هم در فیلم‌های بسیاری با هم کار کرده‌اند، به تهیه‌کنندگی این فیلم می‌پردازند. برندگان جایزه اسکار: آلفانسو کارون (Alfonso Cuaron) و گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) هم از تهیه‌کنندگان دیگر فیلم هستند. زمیکس که خود نیز برنده جایزه اسکار هست، در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلم بعدی‌اش به نام Welcome to Marwen (به مارون خوش آمدید) با بازی استیو کارل (Steve Carell) است.

داستان The Witches که برگرفته از رمانی نوشته‌ی دل در سال ۱۹۸۳ می‌باشد، داستان پسر جوان و شجاعی (با بازی برانو) و مادربزرگ نروژی‌اش را روایت می‌کند که با جادوگران انگلیسی مبارزه می‌کنند. اما این داستان یک قصه پریان نیست. بلکه در مورد جادوگران واقعی صحبت می‌کند. جادوگران واقعی سوار بر دسته جارو نمی‌شوند، حتی شنل و کلاه سیاه نمی‌پوشند. آن‌ها موجودات مزخرف، حقه‌باز و نفرت‌انگیزی هستند که خود را به صورت زنان عادی و زیبا درمی‌آورند. اما از کجا می‌توانی بفهمی که چه‌موقع با یکی از آن‌ها رو در رو خواهید شد؟ خوب، اگر نمی‌دانید، بهتر است هرچه سریع‌تر از آن سر در آورید زیرا هیچ چیزی به اندازه بچه‌ها مورد نفرت یک جادوگر نیست.

قبلا هم در سال ۱۹۹۰، به اقتباس از کتاب The Witches، نیکولاس روگ (Nicholas Roeg) فیلمی با هنرمندی آنجلیکا هاستون (Anjelica Huston)، جیسن فیشر (Jansen Fisher)، مای زترلینگ (Mai Zetterling)، و رووان آتکینسون (Rowan Atkinson) ساخته بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.