سارا وین کالیز در پایلوت سریال Council Of Dads حضور خواهد داشت

13 February 2019 - 19:00

سارا وین کالیز (Sarah Wayne Callies) بازیگر سریال‌های Prison Break «فرار از زندان» و Colony «کلنی» قرار است نقش اصلی قسمت پایلوت سریال Council of Dads «انجمن پدران» محصول NBC را بازی کند. میشل ویور (Michele Weaver) و جی آگوست ریچاردز (J. August Richards) نیز در این سریال ساخته‌ی جوان ریتر (Joan Rater)، تونی فیلان (Tony Phelan) و جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) حضور دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Council of Dads نوشته‌ی ریتر و فیلان داستان اسکات پری و خانواده‌اش را دنبال می‌کند، که وقتی تشخیص داده می‌شود بیماری لاعلاجی گرفته زندگی آن‌ها دچار تحول می‌شود. او و همسرش رابین (کالیز) برای مقابله با این مشکل، گروهی از دوستان منتخب را دورهم جمع می‌کنند تا از خانواده‌ی او حمایت کند و آن‌ها را طی فراز و نشیب‌های زندگی راهنمایی کنند.

رابین دکتر زنان و مادر و مادر ناتنی چهار بچه در محدوده سنی ۷ تا ۲۱ سال بوده و حالا هم باردار است. رابین که نویسنده‌ی مستعدی هم هست، روی آینده تمرکز دارد و منتظر است دوره کارآموزی مهمی را در یک انتشاراتی نیویورکی به دست آورد.

ویور نقش بزرگترین بچه یعنی لولی پری را بازی می‌کند که اسکات قبل از ازدواج با رابین او را داشته است. بلو چپمن (Blue Chapman) نقش جی جی پری یکی از بچه‌ها را بازی می‌کند. بچه‌ای شیرین که رابطه‌ی خوبی با پدر و مادرش دارد. ریچاردز نقش دکتر الیور پست جراح آنکولوژیست را بازی می‌کند که دکتر معالج اسکات و عضوی از این انجمن است.

کالیز به تازگی در سریال Colony محصول شبکه USA حضور داشته که فقط سه فصل ادامه داشت. ریتر، فیلان، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman) و کریستی ان رید (KristieAnne Reed) تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Council of Dads را برعهده دارند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.