اولین تریلر انیمیشن Frozen 2 منتشر شد

13 February 2019 - 22:07

انیمیشن موفق Frozen محصول سال ۲۰۱۳ که نه تنها داستانِ فانتزی خواهرانه‌‌ی آنا و السا است، بلکه آهنگ فراموش‌نشدنی Let It Go را به عرضه کرد. حالا، اولین تریلر دنباله بسیار مورد انتظار Frozen 2 منتشر شده است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

اول از همه باید بگوییم که این تریلر عالی است. هیچ دیالوگی ندارد اما صحنه آغازین شگفت‌آور و فوق‌العاده‌ای دارد که السا را نشان می‌دهد که در برابر اقیانوس ایستاده است. قطعا تِم اصلی این تیزر صور خیال پاییز است و تضاد مستقیمی با زیبایی برفی فیلم اول دارد. تغییر صحنه برای تازه نگه‌ داشتن همه چیز ضروری است و سازندگان انیمیشن این محیط جدید را به خوبی به تصویر کشیده‌اند. از آهنگ Let It Go در این تریلر خبری نیست و گویا Frozen 2 مسیر خود را در پیش گرفته و از فیلم اصلی کاملا مجزاست.

کریستن بل (Kristen Bell)، ایدینا منزل (Idina Menzel) و جاش گد (Josh Gad) صداپیشگان فیلم هستند. جنیفر لی (Jennifer Lee) و کریس باک (Chris Buck) این انیمیشن را کارگردانی می‌کنند و لی و الیسون اسکرودر (Allison Schroeder)فیلم‌نامه را نوشته‌اند.

فیلم Frozen 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر (یک آذر ۹۸) اکران می‌شود.


منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.