فیلم Breaking Bad از شبکه‌های نتفلیکس و AMC پخش خواهد شد

13 February 2019 - 23:00

فیلم Breaking Bad ساخته‌ی وینس گیلیگان (Vince Gilligan) همچنان مخفیانه به کار خودش ادامه می‌دهد، اما به تازگی اعلام شده این فیلم از شبکه‌های نتفلیکس و AMC پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز هیچ فردی از این دو شبکه در این زمینه نظری نداده، اما به نظر می‌آید نقش این دو شبکه این بار عوض شده است و این فیلم ابتدا از نتفلیکس و سپس از AMC پخش خواهد شد. سریال محبوب Breaking Bad ابتدا از شبکه AMC پخش شد و سپس در سرویس استریم نتفلیکس نیز منتشر شد.

برای نتفلیکس و AMC به اشتراک گذاشتن دنباله‌ی Breaking Bad کاملا منطقی است، چون این دو شبکه سریال اصلی را نیز به صورت اشتراکی پخش کردند. گیلیگان اولین بار همکاری این دو شبکه برای پخش Breaking Bad را پس از بردن اولین امی برای کارگردانی این سریال در سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود. او در آن زمان گفت:

به نظرم نتفلیکس باعث شد سریال ما همچنان پخش شود، فکر نمی‌کنم سریال ما بیشتر از فصل دوم دوام می‌آورد… این دوران جدیدی در تلویزیون است، و خیلی خوشحالیم که از این مزیت بهره‌مند شده‌ایم.

خبرهای زیادی از فیلم Breaking Bad در دسترس نیست. البته می‌دانیم که گیلیگان نویسنده و کارگردان آن است، که قبلا سازنده و تهیه‌کننده اجرایی Breaking Bad و Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» بوده است. همچنین مارک جانسون (Mark Johnson) و ملیسا برن‌استاین (Melissa Bernstein) که در دو سریال ذکرشده با گیلیگان همکاری داشته‌اند تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

سریال Breaking Bad پنج فصل ادامه داشت و به پدیده‌ای در تلویزیون تبدیل شد، و سریال پیش‌درآمد Better Call Saul پس از آن ساخته شد. هردوی آن سریال‌ها ابتدا در AMC و سپس در نتفلیکس پخش شدند.

تولید پروژه‌ای با نام رمزی Greenbriar ماه نوامبر در آلباکرکی آغاز شد. این فیلم داستان مردی ربوده شده و تلاشش برای آزادی را دنبال می‌کند. فرضیات زیادی به صورت آنلاین شنیده می‌شود و گفته شده این مرد ربوده شده همان جسی پینکمن با بازی آرون پال (Aaron Paul) است. فیلمنامه به شکل یک فیلم تصویربرداری شده اما هنوز مشخص نیست به شکل یک فیلم پخش می‌شود یا اپیزودهای جداگانه.

برایان کرانستون (Bryan Cranston) ماه نوامبر تایید کرده بود فیلم در حال تولید است اما گفته بود فیلمنامه‌ی آن در اختیار او قرار نگرفته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.