اولین تریلر فیلم مهیج Ma با حضور اکتاویا اسپنسر منتشر شد

14 February 2019 - 20:32

یونیورسال پیکچرز و بلوم‌هاوس اولین تریلر فیلم مهیج Ma «مادر» را منتشر کردند، که جدیدترین کار تیت تیلور (Tate Taylor) پس از فیلم‌های The Help «خدمتکاران» و The Girl on the Train «دختری در قطار» است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم مهیج اریجینال اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) نقش سو ان زنی تنها را بازی می‌کند که زندگی آرامی در شهری در اوهایو دارد. وقتی یک دختر نوجوان از او درخواست می‌کند برای او و دوستانش مشروب بخرد، سو ان به آن‌ها پیشنهاد می‌کند در زیرزمین او به خوشگذرانی بپردازند و از مست کردن و رانندگی صرف نظر کنند. اما وقتی سو ان قوانین عجیبی (اینکه یکی از بچه‌ها نباید مست باشد و هوشیار بماند. فحش ندهند. به طبقه بالا نروند. او را «مادر» صدا کنند) ‌برای آن‌ها وضع می‌کند و مهمان‌نوازی او به عقده تبدیل می‌شود، این نوجوان‌ها می‌فهمند خطر بزرگی آن‌ها را تهدید می‌کند.

اگر از این فضاسازی و ایده‌ی جذاب خوشتان آمده توصیه می‌کنم تریلر را تماشا نکنید. این تریلر پیچش‌های داستانی زیادی را لو می‌دهد، و خیلی عجیب است که یونیورسال این همه از فیلم را در اولین تریلر آن به نمایش گذاشته است. از این که بگذریم، این فیلم ویترین بازیگری فوق‌العاده‌ای برای اسپنسر است تا جنبه‌ی عجیب و غریب خودش را به نمایش بگذارد، موقعیتی که قبلا برای جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در فیلم Split «شکافته» و الیسون ویلیامز (Allison Williams) در فیلم Get Out «برو بیرون» به وجود آمده بود، و خیلی برای تماشای اسپنسر در چنین داستانی هیجان‌زده هستیم.

در فیلم Ma به نویسندگی تیلور و اسکاتی لندس (Scotty Landes) بازیگرانی از جمله جولیت لوییس (Juliette Lewis)، دایانا سیلورز (Diana Silvers)، لوک ایوانز (Luke Evans)، مک‌کیلی میلر (McKaley Miller)، میسی پایل (Missi Pyle)، کوری فاگلمانیس (Corey Fogelmanis)، جیانی پائولو (Gianni Paolo) و دانته براون (Dante Brown) حضور دارند.

فیلم Ma در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.