جاش برولین هم به فیلم پرستاره‌ی Dune ساخته‌ی دنی ویلنوو پیوست

14 February 2019 - 16:00

جاش برولین (Josh Brolin) هم به فیلم پرستاره‌ی Dune، اقتباس لجندری پیکچرز از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت (Frank Herbert) به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم پرستاره بازیگرانی از جمله تیموتی شالامی (Timothee Chalamet) در نقش اصلی پل آتریدس، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgard)، شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) و خاویر باردم (Javier Bardem) حضور دارند. زندایا (Zendaya) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) نیز در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم هستند.

Dune که رمان علمی تخیلی کلاسیکی است، داستان پیچیده‌ی تلاش خانواده‌ی اشرافی سقوط کرده‌ای برای کنترل سیاره‌ای بیابانی به نام آراکیس را روایت می‌کند، در حالی که امپراطوری کهکشانی به آن‌ها خیانت کرده است.

برولین قرار است نقش گارنی هالک (Gurney Halleck) شمشیربازی وفادار به این خانواده را بازی کند که برای اوج‌گیری قدرت‌های کهکشانی خانواده‌ی آتریدس سودمند است، و باعث ایجاد یک انقلاب می‌شود.

فیلمبرداری فیلم Dune از بهار آینده در بوداپست مجارستان و اردن آغاز می‌شود. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط ویلنوو، اریک راث (Eric Roth) و جان اسپیتز (Jon Spaihts) نوشته شده است. ویلنوو به همراه مری پرنت (Mary Parent) و کیل بویتر (Cale Boyter) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

برولین به زودی در نقش ابرشرور تانوس در فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» که ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۹۸) اکران خواهد شد دیده می‌شود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.