کریس پرت در حال مذاکره برای بازی در فیلم علمی-تخیلی Ghost Draft

14 February 2019 - 17:03

کریس پرت (Chris Pratt) در حال مذاکره برای بازی در فیلم علمی-تخیلی Ghost Draft (گوست درفت) به کارگردانی کریس مکی (Chris Mckay)-کارگردان Lego Batman (لگو بتمن)- است. پشت این فیلم لایو-اکشن کمپانی اسکای‌دنس (Sky dance) قرار دارد و فیلنم‌نامه را هم زک دین (Zack Dean) می‌نویسد. جزئیات کامل پلات این پروژه هنوز مشخص نیست. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

آدام کولبرینر (Adam Kolbrenner) و دیوید اس. گویر (David S. Goyer) این فیلم را تهیه‌کنندگی خواهند کرد. و دانا گلدبرگ (Dana Goldberg)، مت گریم (Matt Grimm)، و دان گرنگر (Don Granger) هم از طرف کمپانی اسکای‌دنس ناظر بر پروژه خواهند بود.

شروع کار پروژه Ghost Draft قرار است در تابستان کلید بخورد و احتمالا پروژه کاری بعدی پرت خواهد بود، که پس از به تعویق افتادن فیلم Guardians of the Galaxy3 (نگهبانان کهکشان۳) به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) وقتش آزاد شده است. این هنرپیشه قرار است در نسخه سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و هم‌چنین در دنباله فیلم Wind River (رودخانه ویند) به کارگردانی تیلور شریدان (Taylor Sheridan) نیز بازی کند.

پرت در حال حاضر در فیلم در حال اکران Sequel to the Lego Movie (دنباله فیلم لگو)، صدا پیشگی می‌کند.

مکی هم اخیرا به فیلم Reborn (تولد دوباره) به تهیه‌کنندگی ساندرا بالوک (Sandra Bullock)، از شبکه نتفلیکس، که اقتباسی از یک کتاب کمیک است، پیوسته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.