هیلاری داف با فیلم The Haunting of Sharon Tate به سینما برمی‌گردد

14 February 2019 - 17:37

در ۵۰ امین سالگرد واقعه‌ی وحشتناک قتل عام Tate، این جنایت غم انگیز باری دیگر تبدیل به یک نقطه‌ی عطف فرهنگی شده است. رایان مورفی (Ryan Murphy) با نظر به این موضوع، فصل هفتم از مجموعه تلویزیونی American Horror Story: Cult «داستان ترسناک آمریکایی: فرقه» را ساخته است و کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) نیز فیلم معمایی Once Upon a Time… In Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» را ساخت و کیت بوسوورث (Kate Bosworth) هم در فیلم Tate از فیلم‌ساز مایکل پولیش (Michael Polish) خواهد درخشید اما در ابتدا باید گفت هیلاری داف (Hilary Duff) نقش شارون تیت (Sharon Tate) را در فیلم The Haunting of Sharon Tate بازی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم از آن جهت اهمیت دارد که بازگشت هیلاری داف به عرصه‌ی سینما محسوب می‌شود، چرا که او در سال‌های اخیر مشغول سریال کمدی Younger از TVLand’ بوده است. او در یک پست در شبکه‌های اجتماعی گفته است که:

من یک شانس استثنایی برای بازی در نقش شارون تیت در یک فیلم مستقل در دو هفته‌ی قبل داشته‌ام. او یک زن شگفت‌انگیز بوده است و ایفای این نقش برای من افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

این فیلم که کارگردان آن دنیل فاراندز (Daniel Farrands) است، مرگ اعضای خانواده‌ی منسون را از منظر تیت در سال ۱۹۶۹ بازگو می‌کند. بنا بر گزارشی که ددلاین منتشر کرده است، این فیلم از یک مصاحبه‌ی واقعی با تیت که یک سال قبل از مرگش منتشر شده است، اقتباس می‌گردد. در این مصاحبه او اظهار می‌کند که رویای شکار ارواح را داشته است و پیش بینی مرگ خود را در دستان یک فرقه‌ی شیطانی می‌دیده است. در فیلم The Haunting of Sharon Tate جاناتان بنت (Jonathan Bennett) بازیگر Mean Girls و لیدیا هرست (Lydia Hearst) بازیگر Z Nation هم بازی خواهند کرد.

منبع: کالیدر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.