استیو گوتنبرگ با فیلمی با موضوع سفر در زمان به ژانر کمدی برمی‌گردد

14 February 2019 - 21:30

استیو گوتنبرگ (Steve Guttenberg) بازگشتی به ژانر کمدی خواهد داشت، و این بار در فیلمی با موضوع سفر در زمان به نام Stuck بازی می‌کند. این بازیگر که بیشتر برای بازی در کمدی‌های دهه ۸۰ میلادی مثل سری فیلم‌های Police Academy «دانشکده پلیس»، Short Circuit «اتصال کوتاه»، Three Men and a Baby «سه مرد و یک بچه» و سریال Cocoon شناخته می‌شود، در آن دوران چه در تلویزیون و چه در سینما علاقمندان زیادی داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود رزومه‌ی طولانی مدت این بازیگر در آن دوران، می‌توان گفت دوران حرفه‌ای گوتنبرگ با سری فیلم‌های Police Academy که طی سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ ساخت اوج گرفت. پس از مشهور شدن او در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰، محبوبیت گوتنبرگ رو به افول رفت و نقش‌های کمتری به او پیشنهاد شد. طی سال‌های اخیر نام او بیشتر در شوخی‌ها شنیده می‌شد، به طوری که حتی انیمیشن The Simpsons «سیمپسون‌ها» هم با اوج‌گیری و افول سریع او در بازیگری شوخی کرد.

اما همانطور که می‌دانید هالیوود جایی است که عاشق بازگشت بازیگران قدیمی خودش است. با توجه به مصاحبه‌ی تهیه‌کنندگان فیلم بسیار کم‌بودجه‌ی Stuck، گوتنبرگ با ماجرایی کمدی با موضوع سفر در زمان به این ژانر برخواهد گشت. نکته‌ی مهمتر اینکه او در این فیلم با همبازی خودش در سری Police Academy یعنی لزلی ایستربروک (Leslie Easterbrook) دوباره همکاری خواهد کرد. این فیلم ابتدا در اروپا منتشر خواهد شد.

فیلم Stuck داستان گروهی از دانشمندان را دنبال می‌کند که در تلاش برای کشف سرمی برای سفر در زمان، متوجه می‌شوند گلوتن باعث شده انسان از رفتن به آینده و گذشته محروم باشد. این فیلم طی یک روز روایت می‌شود، و یکی از دانشمندان می‌فهمد رژیم غذایی بدون گلوتنش به او اجازه می‌دهد در زمان سفر کند. البته مثل تمام فیلم‌ها با موضوع سفر در زمان این کار بیشتر از آنکه مشکلات را حل کند، مشکلات جدیدی به وجود می‌آورد و شخصیت‌های فیلم وارد شرایطی دیوانه‌وار می‌شوند. مارتین چابا (Martin Csaba) و کالا چوپی (Kala Czupi) فیلمسازان مجارستانی گفته‌اند فیلم آن‌ها – که طی ۹ روز در لس آنجلس فیلمبرداری شده – بیشتر شبیه فیلم Clerks «فروشنده‌ها» است تا به Back to the Future «بازگشت به آینده» شباهت داشته باشد، و بخش سفر در زمان فیلم در پس‌زمینه‌ی داستان درام آن قرار می‌گیرد. در این فیلم علاوه بر گوتنبرگ و ایستربروک، برادر تام هنکس (Tom Hanks) یعنی جیم هم حضور دارد.

از آخرین باری که گوتنبرگ در نقشی قابل ذکر بازی کرده مدت زمان زیادی گذشته است. همانطور که گفته شد در دوران حرفه‌ای گوتنبرگ بیشتر شاهد حضور او در فیلم‌های با بودجه‌ی خیلی پایین بوده‌ایم تا اینکه او را در فیلم خوب و موفقی ببینیم، و به نظر نمی‌آید Stuck هم بتواند در این زمینه به او کمکی کند. البته هنوز هم باید از او به دلیل انجام کارهایی که دوست دارد تقدیر کرد. شاید Stuck فیلمی نباشد که توجهاتی هرچند کم را دوباره به گوتنبرگ جلب کند، اما به هر حال ممکن است در حد خودش فیلم خوبی باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.