مصاحبه مفصل اما استون؛ از شکل‌گیری رابطه دوستانه با بازیگران فیلم The Favourite تا صحبت در مورد Zombieland 2

14 February 2019 - 23:38

بازیگر ۳۰ ساله برنده اسکار که طیف گسترده‌ای از نقش‌های شناخته شده را در کارنامه خود دارد، در مورد مسائل مختلف زندگی و حرفه خود در این روز‌ها صحبت می‌کند. مطلبی که مشاهده می‌کنید مصاحبه مفصل این بازیگر محبوب با مجله THR است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بازگشت به دنیای Zombieland «زامبی‌لند» چه حسی دارد؟

در حال حاضر در جورجیا (Georgia) هستیم و می‌خواهیم از دست کلی زامبی خلاص شویم! اینکه پس از ۱۰ سال دوباره پیش هم بازگشتیم خیلی جالب و سرگرم‌کننده است. واقعا تجربه فوق‌العاده‌ای است.

به نظر می‌رسد که با الیویا کولمن (Olivia Colman) و ریچل وایس (Rachel Weisz) رابطه دوستانه‌ای دارید. این رابطه دقیقا چگونه است؟

بدون شک بی‌نظیر. هر دوی آنها بسیار خاص هستند. الیویا باز‌ترین قلب انسانی که تا کنون دیده‌ام را دارد. فکر کنم شش باری در گلدن گلوب گریه کرد. با هر سخنرانی اشک‌های او جاری می‌شد. ما هم که کلا در حال خندیدن بودیم.

معمولا در فیلم‌ها کاراکتر‌های مونث را در حال نقشه‌کشی و مخفیانه کار کردن نمی‌بینیم. تجربه بازی در چنین نقشی چگونه بود؟

شگفت‌انگیز. فقط همین مسئله که هر سه این زن‌ها چنین پردازش‌شده و زیبا بودند شگفت‌انگیز بود. اینکه می‌توانستم وارد چنین دنیایی شوم همانند یک رویا بود. با توجه به این در کنار افرادی بودم که به آنها اعتماد داشتم و البته کار کردن با یورگوس (لانتیموس، کارگردان فیلم The Favourite «سوگلی») و روایت داستانی به این شیوه فراموش‌نشدنی بود.

آیا پیش از کار کردن با کارگردان آثار قبلی او را دیده بودید؟

بله، به یاد دارم که پیش از دیدن او فیلم Dogtooth «دندان نیش» را دیده بودم و او را در سال ۲۰۱۵ دیدم. او آن موقع هنوز The Killing Of A Sacred Deer «کشتن گوزن مقدس» را نساخته بود. آن فیلم را پیش از شروع کار بر روی «سوگلی» دیدم. یورگوس طرز فکر منحصر به فردی دارد و دیدن اینکه چه چیزی از ذهن او تراوش می‌شود همیشه هیجان‌انگیز است.

از کار کردن با او چه چیز‌هایی یاد گرفتید؟

آنقدر زیاد که امیدوارم باز هم با او کار کنم. چیزی که در مورد او دوست دارم این است که داستان‌هایی در ذهن خود دارد که واقعا تاریک و پیچیده هستند. فکر نکنم صفت مناسبی برای توصیف آثارش داشته باشم. چیز‌هایی زیادی در مورد اینکه چگونه در دنیا‌های خیالی هم به اندازه واقعی خوب باشم یاد گرفتم که فکر کنم تا قبلش بلد نبودم.

آیا به کاراکتر خود در «سوگلی» شباهتی دارید؟

فکر کنم اینطور باشد. در مورد شخصیت او چیز‌های زیادی را درک می‌کنم. فکر کنم در هر شخصیتی که بازی می‌کنم سعی دارم بخش هایی از او را در خودم پیدا کنم تا بتوانم نمایشی واقعی از خود داشته باشم. در فیلم به ریچل جمله‌هایی را گفتم که فکر نکنم هیچوقت بتوانم در زندگی واقعی به زبان بیاورم. البته این همان عنصر جالب در مورد بازیگری است.

چه فیلم‌ها و بازی‌های دیگری از سال ۲۰۱۸ را پسندیدید؟

به نظرم کری مولیگان (Carey Mulligan) در فیلم Wildlife «حیات وحش» نفس‌گیر بود. رجینا کینگ (Regina King) در If Beale Street Could Talk «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» فوق‌العاده بود و قطعا عاشق Roma «روما» شدم. «روما» محسور‌کننده بود.

 

 

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.