سریالی از انیمیشن Paddington با برگشتن بن ویشاو ساخته خواهد شد

15 February 2019 - 21:51

پدینگتون (Paddington) خرسی است که اولین بار در سال ۲۰۱۴ از طریق CG-animated به‌عنوان یک انیمیشن تلویزیونی ظاهر شده است. اولین قسمت از فرانچایز و دنباله‌ی آن، هر دو به طور یکسان نظر مثبت منتقدان را به خود جذب کرده‌اند، و در باکس آفیس به مبلغ تقریبا، نیم میلیون دلار به‌فروش رفتند. اکنون قبل از اینکه به سراغ Paddington 3 برویم باید به این نکته توجه کنیم که کارگردان قسمت‌های قبلی فرانچایز در این قسمت حضور نخواهد یافت، و قسمت جدید این انیمیشن با فیلم‌نامه‌ای از سایمن ریچ (Simon Rich) کارگردانی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این خرس دوست داشتنی دوباره برمی‌گردد اما به عرصه‌ی تلویزیون!. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارشی که Empire به انتشار آن پرداخته است، Paddington برای بازگشت به‌ عنوان یک سریال تلویزیونی، توسط Heyday Films از دیوید هیمن (David Heyman) و StudioCanal تهیه خواهد شد، و در حال ساخت است. قسمت جدید فرانچایز با بازگشت بن ویشاو (Ben Whishaw) به‌عنوان صداپیشه که پنج سال پیش جایگزین کولین (Colin) شد، ادامه پیدا می‌کند، و قرار است ویشاو در صدای خرس شیرین و دوست‌داشتنی به هنرنمایی بپردازد. تمام قسمت‌های فرانچایز روی پدیگتون تمرکز دارد. پدیگتون نامه‌ای به عمه لوسی (Lucy) می‌نوسید تا او را از اخبار ماجراجویی‌اش در Windsor Gardens باخبر کند. مجموعه‌ی تلویزیونی پدینگتون، یک سریال انیمیشنی است که مخاطبان آن بچه‌های دبستانی هستند و از شبکه‌ی Nickelodeon پخش خواهد شد. آدام شاو (Adam Shaw) از Blue-Zoo Productions به همراه جان فوستر (Jon Foster) و جیمز لامونت (James Lamont) سریال را در سال ۲۰۲۰ پخش خواهند کرد.

در اینجا حرف‌های دیوید هیمن که درباره‌ی پروژه توضیح داده است را می‌شنویم:

این باعث خوشحالی است که این خرس منحصر به‌فرد، امید به زندگی را در مخاطبان که بیشتر آن‌ها کودکان هستند را، به ارمغان می‌آورد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بن ویشاو بااستعداد صداپیشگی پدینگتون را به‌ عهده دارد.

اطلاعات بیشتری که باید به آن‌ها اشاره کنیم این است که Paddington 3 هنوز در حال ساخت و توسعه است. طبق آخرین گزارشی که به‌دست ما رسیده است، سایمون فارنابی (Simon Farnaby) و مارک برتون (Mark Burton) روی فیلم‌نامه کار خواهند کرد، که این فیلم‌نامه اقتباسی از داستان یک شاه است. تنها چیزی که مانده است یک کارگردان لایق است که بتواند روی صندلی کارگردانی بنشیند و جادوی پدیگتون را زنده نگه دارد.

منبع: کالیدر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.