مراسم اکران خصوصی فیلم پارادایس بعد از چند سال توقیف

15 February 2019 - 22:00

فیلم سینمایی پارادایس فیلمی است به کارگردانی علی عطشانی که کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم در سال ۱۳۹۳ انجام شده و به پایان رسیده است. بعد از چندین سال توقیف بودن در نهایت در حال و هوای روزهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی در آمد. کار نوشتن فیلمنامه این اثر برعهده مهدی علی میرزایی بوده و تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده علی عطشانی است.

فیلمبرداری این فیلم در کشورهای مختلفی از جمله آلمان، اسپانیا و ایران انجام شده است. اکران عمومی این فیلم از تاریخ ۳ بهمن ماه سال ۹۷ در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.

این فیلم در تعداد زیادی از جشنواره های بین المللی شرکت داشته است. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جشنواره بین‌المللی آفرودیت طلایی قبرس (۲۰۱۷)، جشنواره فیم‌های منطقه کارائیب فلوریدا (۲۰۱۷)، جشنواره فیلم مارکی واشنگتن (۲۰۱۷)، جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو  (۲۰۱۷)،  بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم سوئیس و …

جوایزی که توانسته با شرکت در این جشنواره ها به دست آورد جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره چلسی نیویورک و جایزه بهترین فیلم بلند در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ها کوست بوده است.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به ترتیب زیر است:

مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، بیتا عطشانی، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فلوس

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

دو شخصیت این داستان دو طلبه هستند که قصد دارند در یکی از سمینارهای بزرگ که در کشور آلمان برگزار خواهد شد، شرکت کنند. اما یکی از روسای حوزه علمیه حاج آقا فراستی مانع رفتن آنها به این سفر می‌شوند. این دو طلبه با اغفال کردن حاج اقا، او را هم همراه خود به آلمان می‌برند.

به گزارش سینماگیمفا (سینمافارس)، در روز ۲۴ بهمن ماه سال ۹۷ در پردیس سینمایی باغ کتاب در ساعت ۱۹ مراسمی تحت عنوان اکران خصوصی فیلم سینمایی پارادایس برگزار شد که با حضور هنرمندان زیادی همراه بود.

مهمانان و هنرمندانی که در این مراسم شرکت داشتند به شرح زیر بوده است:

جواد عزتی و همسرش مهلقا باقری، خاطره حاتمی ، محسن افشانی به همراه همسر، علی عطشانی و خانواده، فرشته طائرپور، محمودرضا قدیریان و همسرش فرشته آلوسی و حمید میهن دوست و ….

مهمانان و هنرمندان این مراسم در یک سانس خصوصی به تماشای فیلم سینمایی پارادایس نشستند.

در ادامه عکس های اختصاصی این مراسم را می توانید ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه‌بندی

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.