جیسون موموآ به فیلم پرستاره‌ی Dune ساخته‌ی دنی ویلنوو پیوست

15 February 2019 - 17:30

پس از پیوستن جاش برولین (Josh Brolin) به فیلم پرستاره‌ی Dune، حالا جدیدترین بازیگری که به این فیلم موردانتظار ساخته‌ی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) می‌پیوندد جیسون موموآ (Jason Momoa) بازیگر فیلم ابرقهرمانی موفق Aquaman «آکوامن» خواهد بود، که قرار است نقش دانکن آیداهو را در این فیلم پربودجه بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Dune بازیگران مشهوری از جمله تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، خاویر باردم (Javier Bardem)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، زندایا (Zendaya)، استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgard) و شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) حضور دارند. اگر قرار باشد نقطه ضعف گروه بازیگری این فیلم را مشخص کنیم، واقعا نمی‌دانیم او کیست. با وجود این همه ستاره، پوستر فیلم Dune باید به اندازه‌ی پرده‌ی سینمایی آیمکس باشد تا تمام بازیگران در آن جا بشوند.

Dune براساس رمانی نوشته‌ی فرانک هربرت (Frank Herbert) ماجرایی علمی تخیلی با درون‌مایه‌ی سیاسی و توطئه‌چینی است. این فیلم داستان پل آتریدس با بازی شالامی وارث خانواده‌ی آتریدس را دنبال می‌کند. وقتی آن‌ها کنترل سیاره‌ی بیابانی آراکیس و کالاهای صادراتی آن را به دست می‌گیرند، فرمانروایی آن‌ها توسط خانواده‌های اشرافی دیگر به چالش کشیده می‌شود، که این قضیه در نهایت منجر به خیانت و شورش می‌گردد.

موموآ قرار است نقش دانکن آیداهو، جنگجویی شجاع را بازی کند که مطیع دوک (با بازی آیزاک) است و وقتی دوک کشته می‌شود سعی می‌کند از خانواده‌ی آتریدس محافظت کند.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط ویلنوو، اریک راث (Eric Roth) و جان اسپیتز (Jon Spaihts) نوشته شده است. ویلنوو به همراه مری پرنت (Mary Parent)، کیل بویتر (Cale Boyter)، برایان هربرت (Brian Herbert)، برایون مریت (Byron Merritt)، توماس تول (Thomas Tull) و کیم هربرت (Kim Herbert) تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند.

موموآ به تازگی در فیلم میلیارد دلاری Aquaman دیده شده و همچنین صداگذاری همین شخصیت را در انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: بخش دوم» برعهده داشته است. او هم‌اکنون در حال بازی در سریال علمی تخیلی See محصول اپل است، اما Dune به او این فرصت را می‌دهد تا با یکی از بهترین کارگردانان حال حاضر هالیوود همکاری کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.