کارگردانی پایلوت سریال Until The Wedding به سوزانا گرانت سپرده شد

15 February 2019 - 21:30

سوزانا گرانت (Susannah Grant) نویسنده‌ی فیلم Erin Brockovich «ارین براکویچ» برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Until The Wedding محصول شبکه ABC انتخاب شد. بکی مود (Becky Mode) نویسندگی این سریال درام عاشقانه را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Until the Wedding این داستان را دنبال می‌کند که چطور تصمیم یک زوج برای ازدواج، روی زندگی همه‌ی اطرافیان آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این سریال روابط صمیمی گروهی از دوستان و آشنایان را نشان می‌دهد که مجبور می‌شوند مشکلات زندگی خود را فراموش کرده و به حقایق جدیدی درباره‌ی عشق و زندگی پی ببرند.

مود، گرانت، سارا تیبرمن (Sarah Timberman)، کارل بورلی (Carl Beverly) و آلون آرانیا (Alon Aranya) ‌تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

گرانت نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال Unbelievable «باور نکردنی» محصول نتفلیکس است که در حال تولید می‌باشد. گرانت برای نوشتن فیلمنامه‌ی Erin Brockovich نامزدی اسکار را به دست آورده است. از دیگر آثار او می‌توان به The 5th Wave «موج پنجم»، Catch and Release «گرفتن و رها کردن» و ۲۸Days «بیست و هشت روز» اشاره کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.