مارک وب بازسازی انیمه Your Name را می‌سازد

15 February 2019 - 22:30

به گزارش سایت خبری Collider، مارک وب (Marc Webb) نسخه بازسازی انیمه Your Name سال ۲۰۱۶ را برای پارامونت و Bad Robot می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جی‌جی ابرامز (J.J. Abrams) این فیلم را به همراه گنکی کوامورا (Genki Kawamura) می‌سازد که فیلم اصلی را ساخته و لیندزی وبر (Lindsey Weber) تهیه‌کننده این پروژه است. اریک هیسرر (Eric Heisserer) فیلم‌نامه کار را می‌نویسد که درباره زن جوان آمریکایی است که در منطقه روستایی زندگی می‌کند و مرد جوانی که قدرت خارق‌العاده‌ای دارد. وقتی فاجعه‌ای زندگی‌شان را تهدید می‌کند، آن‌ها به سفر می‌روند تا دنیایشان را نجات دهند.

انیمه Your Name در سال ۲۰۱۶ با موفقیت زیادی مواجه شد و بازسازی انگلیسی آن کارگردان مهمی است که تجربه زیادی در فیلم‌سازی دارد. وب قبلا فیلم‌های Amazing Spider-Man با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و فیلم رومانتیک-کمدی کلاسیکDays of Summer (500) بوده است.

کوامورا اظهار داشته:

مارک انتخاب اول ما برای کارگردانی این فیلم از زمانی که نسخه آمریکایی را ساختیم، بود. همانطور که در ۵۰۰ Days of Summer، مارک استعداد فوق‌العاده‌ای در ساخت داستان‌های عاشقانه دارد و علاقمندان به سینما به فیلم اصلی بسیار علاقمند شدند و مطمئن هستیم مارک طرفداران فیلم اصلی را جذب کرده و مخاطب جدیدی برای این سفر زیبا شخصیت‌ها پیدا خواهد کرد. با کمک جی‌جی ابرامز و نویسندگی اریک هیسرر و کارگردانی مارک، این پروژه تیمی که آرزویش را داشتیم، در اختیار داریم.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.