نویسنده‌ی Rick and Morty برای نوشتن سریال Loki مارول انتخاب شد

16 February 2019 - 09:00

سریال Loki «لوکی»، یکی از اولین سریال‌های مارول که در سرویس استریم دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد سازنده‌ی خود را پیدا کرد. مایکل والدرون (Michael Waldron) نویسنده‌ی سریال محبوب Rick and Morty «ریک و مورتی» نویسنده، سازنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Loki خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این سریال تام هیدلستون (Tom Hiddleston) دوباره در نقش لوکی که اولین بار آن را در فیلم Thor «ثور» سال ۲۰۱۱ بازی کرده بود حضور پیدا می‌کند. ظاهرا این شخصیت در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بینهایت» توسط تانوس کشته شد، اما به نظر می‌آید مارول راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

خبرها حاکی از این هستند که این سریال داستان لوکی به عنوان شخصیت حقه‌باز و تغییرشکل دهنده‌ای را دنبال می‌کند که طی تاریخ بشریت حضور داشته و در وقایع تاریخی مهمی تاثیرگذار بوده است.

مارول در حال کار روی سریال‌های مختلفی است که از سرویس استریم دیزنی‌پلاس پخش خواهند شد. دیگر سریال‌های اعلام شده شامل The Vision and Scarlet Witch «ویژن و اسکارلت ویچ» با حضور جک شیفر (Jac Schaeffer) نویسنده‌ی Captain Marvel «کاپیتان مارول» به عنوان شورانر و سریالی با محوریت فالکون و سرباز زمستان است، که آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) نقش آن‌ها را بازی می‌کنند. مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman) برای نویسندگی این سریال انتخاب شده است.

والدرون نویسندگی را تحت سرپرستی دن هارمون (Dan Harmon) یکی از سازندگان سریال Rick and Morty آغاز کرد. در سال ۲۰۱۷ او سازنده و شورانر سریال Heels درباره‌ی دو برادر رقیب بود. او هم‌اکنون در حال کار روی پروژه‌ی Florida Man با همکاری استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) است و نویسندگی و تهیه‌کنندگی فصل جدید Rick and Morty را نیز برعهده دارد.

والدرون همچنین نویسنده‌ی پروژه‌ی کمدی علمی تخیلی The Worst Guy of All Time «بدترین انسان تاریخ» بوده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.