دومین تریلر Triple Frontier: خطر در کمین گروه افلک

16 February 2019 - 11:30

دروغ‌ها و تصمیمات لحظه آخری، تِم اصلی دومین تریلر Triple Frontier شبکه نتفلیکس است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم بن افلک و اسکار ایزاک (Oscar Issac) درباره گروهی از ۵ سرباز سابق است که می‌خواهند سهم خود را از کشوری که برایش فداکاری کرده‌اند، بگیرند. این سربازها سهم‌شان را می‌خواهند و برای گرفتن حق‌شان، این گروه تصمیم گرفته از خانه شاهِ موادِ آمریکا جنوبی دزدی کند.

در این تریلر سه دقیقه‌ای، شخصیت ایزاک چهار سرباز بازنشسته شده و تحت فشار مشکلات مالی را مُجاب می‌کند تا وارد نقشه خطرناک و سودمند او شوند. همگی با این نقشه موافقت کرده، و وارد خانه‌ی لُرد مواد می‌شوند. اما وقتی همگی با چیزی که زندگی آن‌ها را بعنوان انسان ثروتمند تغییر داده مواجه می‌شوند، نقشه‌شان با بازگشت نگهبانانِ شاه به خطر می‌افتد. وقتی شخصیت ایزاک پیشنهاد می‌دهد هرچه برداشته‌اند کافی است و فرار کنند، شخصیت افلک نمی‌پذیرد پا روی آن همه پول بگذارد و برود و گروه را مجبور می‌کند وارد شکار خطرناکی شوند که آن‌ها را نه تنها هدف لُرد مواد بلکه دایره خطرناکی از جنایتکاران قرار می‌دهد. نقشه فرار با هلیکوپتر خوب پیش نمی‌رود و صحبت‌های شخصیت افلک نیمی از تریلر را تشکیل می‌دهد.

چارلی هانام (Charlie Hunnam)، گارت هدلاند (Garrett Hedlund) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در فیلم Triple Frontier به کارگردانی جی.سی. چندور (J.C. Chandor) ایفای نقش می‌کنند که چندور و مارک بول (Mark Boal) نویسنده‌های آن هستند که ۶ مارس (۱۵ اسفند) راهی سینماها شده و ۱۳ مارس از نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.