بتمن: بن افلک از کناره‌گیری‌اش می‌گوید

16 February 2019 - 11:00

بن افلک شب گذشته مهمان برنامه جیمی کیمل بود و درباره نقش‌اش در بتمن صحبت کرد. در این مصاحبه، بتمن که قرار بود نویسنده فیلم The Batman باشد، و در این فیلم بازی و حتی آن را کارگردانی کند، به تمامی شایعات پیرامون خود خاتمه داد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

افلک اظهار داشت:

من سعی کردم نسخه‌ای از بتمن را کارگردانی کنم و با فیلم‌نامه‌نویس خوبی هم کار کردم اما نتوانستم به چیزی که می‌خواستم برسم. نتوانستم هدفم را پیدا کنم و فکر کردم زمان آن رسیده تا شخص دیگری شانس‌اش را امتحان کند. آن‌ها تیم خوبی دارند و این برای من خوشحال‌کننده است.

البته جیمی کیمل به این بازیگر شنل‌اش را طی جشن کوچکی در پنجشنبه شب هدیه داد در حالیکه دستیارش گی‌یرمو، لباس رابین را به تن کرده بود.

مت ریوز (Matt Reeves) در حال حاضر سُکان‌دار بتمن است که بعد از کناره‌گیری افلک در سال ۲۰۱۷ سر کار آمد. گرچه ریوز مجددا فیلم‌نامه بتمن را از اول نوشت.

حالا مشخص شده کار نوشتن فیلم‌نامه ریوز در حال اتمام است و تولید فیلم از ماه نوامبر آغاز می‌گردد. داستان ریوز، شخصیت محور است و به تجربه‌های بتمن بعنوان بزرگترین کارآگاه دنیا می‌پردازد که باعث شده برخی فکر کنند داستان اصلی نیست و نیاز به ستاره جوان‌تری دارد.

افلک ‌۴۶ ساله که آخرین بار در فیلم Justice League لباس بتمن را به تن کرد، همچنان بعنوان تهیه‌کننده در این اثر حضور دارد. او به تازگی در فیلم Triple Frontier ظاهر شده که از نتفلیکس پخش خواهد شد و دومین تریلر آن امروز منتشر گردید.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید ویدئو مصاحبه بن افلک را از قسمت زیر مشاهده کنید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.