رونمایی از کاراکتر The Creep سریال تلویزیونی Creepshow

16 February 2019 - 23:06

تهیه‌کننده و کارگردان افکت‌های خاص افسانه‌ای: گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) امروز صبح در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که تولید نخستین اپیزود سریال وحشتناک جدید Creepshow (کریپ‌شو) به پایان رسیده ، و در ضمن ورژن جدید کاراکتر The Creep سریال را نیز نمایش داد! کاراکتر کلاه به سری که علاوه بر پوستر سریال، در نسخه فیلم اورجینال هم وجود داشت که بسیاری از قصه‌های پیچیده فیلم را تعریف می‌کرد. می‌توانید پست اینستاگرام نیکوترو را در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فصل شش اپیزودی سریال که تولیدش ابتدا در آتلانتا و اوایل همین ماه در جورجیا آغاز شد، نتیجه کار مجموعه‌ای از نویسندگان با استعدادی‌ست که فیلم‌نامه‌های این اپیزودها را به رشته تحریر درآورده‌اند.یکی از این اپیزودها بر اساس داستان کوتاه Survivor Type (نوع منجی) نوشته استیفن کینگ (Stephen King) از مجموعه داستان‌های Skeleton Crew (باند اسکلت) است. سایر اپیزودها شامل داستان‌هایی هستند به قرار زیر:

داستان کوتاه Silvery Waters of Lake Champlain (آب‌های نقره‌ای دریاچه چمپلین) از جو هیل (Joe Hill)
داستان کوتاه House of the Head (خانه عقل) از جاش مالرمن (Josh Malerman)
داستان کوتاه The Companion (دوست) از جو لنسدیل (Joe Lansdale)
داستان کوتاه The Man in the Suitcase (مردی در چمدان) از کریستوفر بوئلمن (Christopher Buehlman)
داستان کوتاه All Hallows Eve (شب عید اولیا) از بروس جونز (Bruce Jones)
داستان کوتاه Night of the Paw (شب پنچه) از جان اسپوزیتو (John Esposito)
داستان کوتاه Bad Wolf Down (بلعیدن بد گرگ) از راب اسکراب (Rob Schrab).

این سریال تلویزیونی گلچینی از داستا‌های اورجینال خواهد بود که هریک توسط کارگردان متفاوتی ساخته خواهد شد. و این سریال قرار است با انتشارش در سال ۲۰۱۹ لرزه به اندام‌ها بیاندازد. گروه KNB EFX نیکوترو مسئول خلق کاراکتر The Creep و افکت‌های گریم و میکاپ سریال خواهند بود. و کمپانی‌های The Cartel، و Monster Agency Productions، و Taurus Entertainment، و Striker Entertainment هم از تهیه‌کنندگان سریال به شمار می‌روند.

فیلم سینمایی اورجینال Creepshow را در سال ۱۹۸۲ جورج ای. رومرو (George A. Romero) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از استیفن کینگ کارگردانی کرد که ادای احترامی به کمیک‌های وحشت EC دهه ۱۹۵۰ بود. و بازیگرانی مثل هال هولبروک (Hal Holbrook)، آدرین باربیو (Adrienne Barbeau)، لزلی نیلسن (Leslie Nielsen)، تد دانسون (Ted Danson)، و اد هریس (Ed Harris) در آن به ایفای نقش پرداختند. و به درآمدی معادل ۲۱ میلیون دلار در باکس ‌آفیس دست یافت. در سال ۱۹۸۷، دنباله این فیلم به کارگردانی مایکل گورنیک (Michael Gornick) و بر اساس فیلم‌نامه‌ای از رومرو که بار دیگر هم برگرفته از داستان‌های کوتاه کینگ بود، ساخته شد که به درآمدی معادل ۱۴ میلیون دلار رسید.

در سال ۲۰۰۶ فیلمی صرفا تحت عنوان Creepshow3 منتشر شد که اثری از مشارکت رومرو یا داستان‌های کوتاه کینگ در آن نبود، و درست به همین علت است که اغلب اوقات طرفداران از فیلم Tales from the Dark side: The Movie (قصه‌های از درون: یک فیلم) که در سال ۱۹۹۰ به تهیه‌کنندگی رومرو ساخته شد با عنوان Creepshow3 واقعی یاد می‌کنند چرا که اتفاقا این فیلم شامل داستانی از کینگ می‌شود که اول قرار بود از آن برای ساخت Creepshow2 استفاده شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.